کتاب مبانی هنرهای تجسمی

Graphic Design Manual
کد کتاب : 45362
مترجم : مهرنوش ارشدی
شابک : 978-9648913545
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 172
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1977
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب مبانی هنرهای تجسمی اثر آرمین هوفمان

آثار متنوع آرمین هافمن به دلیل تکیه بر عناصر اساسی فرم گرافیکی - نقطه، خط و فرم - شناخته شده است. این کتاب در اصل تلاشی اساسا جدید برای ارائه رویکردی روشمند به چالش های طراحی گرافیک بود. عناصر تصویر و فرم با توجه به قوانین ذاتی آنها تجزیه و تحلیل و بررسی می شوند. نسخه کاملا اصلاح شده کتابچه راهنمای طراحی کلاسیک در سال 1965 شامل بخش‌های جدیدی است که افکار او را با استفاده‌های تکنولوژیکی معاصر تطبیق می‌دهد. به خصوص در زمان بازگشت به فرم ها و الگوهای هندسی شفاف و مینیمالیستی، مجموعه غنی از آثار او به عنوان یک نقطه شروع عالی برای شیوه های طراحی معاصر عمل می کند.

جورج نلسون در مقدمه بیان می کند که آرمین هافمن "به طور طبیعی به این اعتقاد می رسد که اگر بتوان مشکلات را به درستی بیان کرد، می توان آنها را حل کرد."
این در اصل انگیزه تفکر و تعالیم هافمن است. طراحی در مورد حل مسئله است و کار هافمن بیان واضح و زیبایی از فرآیند طراحی، در ابتدایی ترین حالت آن است.
این کتاب روابط نقطه و خط را در طیف گسترده ای از ترکیب بندی ها توصیف می کند که تعادل، سلسله مراتب و ریتم را بررسی می کند.

کتاب «مبانی هنرهای تجسمی» یک راهنمای کلاسیک برای دانشجویان / معلمان و طراحان گرافیک است. این کتاب که به زیبایی تصویر شده است، به طور ضمنی از متدولوژی های قوی ایجاد شده در مدرسه هنر بازل پیروی می کند.

کتاب مبانی هنرهای تجسمی

آرمین هوفمان
آرمین هوفمان (HonRDI) (29 ژوئن 1920 - 18 دسامبر 2020) یک طراح گرافیک سوئیسی بود.او کار خود را از سال 1947 به عنوان معلم در مدرسه هنر و صنایع دستی بازل Allgemeine Gewerbeschule در بیست و شش سالگی آغاز کرد. هوفمان امیل رودر را به عنوان رئیس بخش طراحی گرافیک در Schule für Gestaltung Basel (مدرسه طراحی بازل) دنبال کرد و در توسعه سبک طراحی گرافیک معروف به سبک سوئیسی نقش مهمی داشت. روش های تدریس وی غیرمتعارف و مبتنی بر گسترده بود و استانداردهای جدیدی را تعیین می کرد که به طور گسترده ای در موسس...
دسته بندی های کتاب مبانی هنرهای تجسمی