کتاب اسرار و ابزار طنزنویسی

Secrets and Seduction Tools
نویسنده ها : وودی آلن و دیگران
کد کتاب : 5387
مترجم :
شابک : 978-6001752636
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 628
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب اسرار و ابزار طنزنویسی اثر وودی آلن

کتاب «اسرار و ابزار طنزنویسی»نوشته وودی آلن و چندی از طنزنویسان مطرح غربی است که که نکات خوبی را برای طنزنویسان تازه کار مطرح می‌کند. این کتاب توسط محسن سلیمانی به فارسی برگردانده شده است. اگر به دنبال این هستید که تکنیک های مختلف طنز نویسی را فرابگیرید، این کتاب می‌تواند یکی از منابع مناسب موجود برای شما باشد.

مطالب ارائه شده در این کتاب را می‌توان به سه فصل یا بخش تقسیم کرد. در بخش اول مطالبی راجع به فلسفه کلی طنز آورده شده است. به صورت ریشه ای خود مفهوم طنز مورد بررسی قرار می‌گیرد. این امر باعث می‌شود که طنز نویسان جوان با ریشه های فکری و فلسفی کاری که روزانه درگیر آن هستند آشنا شوند. در بخش دوم اشکال گوناگون طنز مورد بررسی قرار میگیرد. و در بخش آخر از چهره های برجسته طنز نویسی یاد می‌شود.

آلن استوارت کونیگزبرگ (معروف به وودی آلن) متولد 1935 ، امروزه یکی از تأثیرگذارترین چهره های سینما است. او فیلم های به یاد ماندنی مانند آنی هال و منهتن را نوشته و کارگردانی کرده است و در بیش از 40 فیلم بازی کرده است. او همچنین نویسنده سه کتاب است-یکنواخت شدن (1971) ، بدون پر (1975) و عوارض جانبی (1980).


کتاب اسرار و ابزار طنزنویسی

وودی آلن
کمدین، بازیگر، کارگردان، نویسنده و موسیقی دان آمریکایی است. آلن فعالیت حرفه ای خود را به عنوان یک نویسنده کتاب های طنز و سپس یک کمدین روی صحنه آغاز کرد و سپس در دههٔ ۶۰ میلادی فعالیت فیلم سازی خود را آغاز کرد.
قسمت هایی از کتاب اسرار و ابزار طنزنویسی (لذت متن)
طنز در طول قرن ها نظر بسیاری از فرهیختگان را به خود جلب کرده است. برای همین هم آن ها تلاش کرده اند به نحوی آن را تجزیه و تحلیل و انواع آن را دسته بندی کنند. البته مطالعه انواع طنز هیچ کس را طنز نویس نمی کند، به خصوص کسانی را که در نویسندگی خیلی جدی هستند، ولی به نویسنده ها گوشزد می کند که می توانند در طنزنویسی از شیوه های مختلفی استفاده کنند. به هر حال ظاهرا نویسنده ها یا گوینده ها هنگام بیان بهترین لطیفه ها و بامزه ترین جواب ها، هم زمان چند شیوه طنز زیر را باهم ترکیب می کنند…