کتاب قصری در پیرنه

Manor in Pyrenees
کد کتاب : 5393
مترجم :
شابک : 9789643636500
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 210
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب قصری در پیرنه اثر یوستین گوردر

نویسنده کتاب بسیار موفق دنیای سوفی با داستانی عاشقانه و رمانی از ایده‌ها بازمی‌گردد و به کاوش در جایگاه آگاهی انسان در جهان می‌پردازد. طی پنج سال سخت در دهه 1970، استین و سولرون زندگی شادی با هم داشتند، سپس ناگهان راهشان از هم جدا شد. ، به دلایلی که برای هر دو نامشخص است. در تابستان 2007 آنها دوباره در بالکن یک هتل چوبی قدیمی در کنار یک آبدره در غرب نروژ ملاقات کردند. جایی است که هر دو خاطرات خوبی از آن دارند و ملاقاتشان سرنوشت ساز می شود. اما آیا این کاملا تصادفی است که آنها در آن نقطه خاص در آن زمان خاص ملاقات می کنند؟ در طی چند هفته همان تابستان، آنها برای یکدیگر ایمیل می نویسند، و مشخص می شود که آنها با تفسیرهای بسیار متفاوتی از گذشته مشترک خود زندگی می کنند. این داستان عاشقانه صمیمی کشف دوباره این سوال را بررسی می‌کند: آیا علم می‌تواند همه چیز را توضیح دهد یا آیا نیرویی نامرئی بر زندگی ما تأثیر می‌گذارد؟

کتاب قصری در پیرنه

یوستین گوردر
یوستین گوردر، زاده ی ۸ اوت ۱۹۵۲، نویسنده ی نروژی و معلم فلسفه است. عمده ی شهرت او به خاطر نگارش کتاب آموزش فلسفه در قالب داستان با عنوان دنیای سوفی است.او رمان نویس و خالق داستان های کوتاه است که بیش تر دارای اطلاعات فلسفی برای مخاطبین جوانش می باشد. یوستین گوردر در رشته ی فلسفه، الهیات، و ادبیات از دانشگاه اسلو فارغ التحصیل شد و سپس به مدت ده سال به تدریس «تاریخ عقاید» در دبیرستان ها پرداخت. او در حال حاضر به عنوان نویسنده در کنار همسر و دو پسرش در اسلو زندگی می کند. رمان معروفش به نام دنیای...
نکوداشت های کتاب قصری در پیرنه
What do you believe about the things to which you don't know the answers? This is the central question in Jostein Gaarder's new novel. . . . Gaarder rehearses his characters' positions compellingly and their plight is moving.
درباره چیزهایی که پاسخ آنها را نمی دانید چه اعتقادی دارید؟ این سوال اصلی در رمان جدید جوستین گاردر است. . . . گاردر مواضع شخصیت هایش را قاطعانه تمرین می کند و وضعیت اسفناک آنها در حال حرکت است.
Times Literary Supplement Times Literary Supplement

First, think a beginner's guide to philosophy . . . Next, imagine a fantasy novel—something like a modern-day version of Through the Looking Glass. Meld these disparate genres, and what do you get? Well, what you get is an improbable international bestseller
ابتدا به یک راهنمای مبتدی برای فلسفه فکر کنید. . . در مرحله بعد، یک رمان فانتزی را تصور کنید - چیزی شبیه نسخه مدرن Through the Looking Glass. این ژانرهای متفاوت را با هم ترکیب کنید، و چه چیزی به دست می آورید؟ خوب، چیزی که به دست می آورید یک کتاب پرفروش بین المللی غیرعادی است.
Time Time

قسمت هایی از کتاب قصری در پیرنه (لذت متن)