کتاب پیاده در مه

Piadeh Dar Meh
(نمایشنامه)
کد کتاب : 54046
شابک : 978-6009504435
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب پیاده در مه اثر ایوب آقاخانی

کتاب پیاده در مه دو نمایشنامه از ایوب آقاخانی را دربر می‌گیرد.
نمایشنامه اول تکه های سنگین سرب نام دارد. این اثر روایتی عاشقانه از زندگی شهید چمران و همسر لبنانیش، غاده الجابر است. نمایشنامه‌ای که در کنار روایت عاشقانه‌اش، ما را به لبنان، کردستان و آمریکا می‌برد. این نمایشنامه به کارگردانی نویسنده، با بازی پیام دهکری و عارفه لک در شهریور و مهر سال ۱۳۹۴، در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته است.
نمایشنامه کابوس نیمه شب آذر، درباره خانواده شهید احمد کشوری است. روایتی هنرمندانه که تاثیر شهید کشوری را به عنوان یکی از قهرمانان جنگ بر زندگی اطرافیانش به تصویر کشیده است.

کتاب پیاده در مه

ایوب آقاخانی
ایوب آقاخانی متولد 1 آبان 1354 در تبریز بازیگر، کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است.دارای مدرک تحصیلی کارشناس نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی 1378 و کارشناس ارشد نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس 1381.فعالیت خود را از سال 1373 وقتی 19 ساله بود بصورت کارآموز از رادیو شروع کرد و نمایش های رادیویی زیادی اجرا کرد ، او سپس در دانشگاه وار عرصه تئاتر شد.سال 1380 اولین نمایشنامه خود به نام دوئتی کوتاه برای پاییز ر...