کتاب من روی دستم می ایستم

I stand on my hand
کد کتاب : 54180
شابک : 978-6000108502
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب من روی دستم می ایستم اثر علی خدایی 1338

این‌کتاب که با طراحی و تصویرگری علی خدایی به چاپ رسیده، اثری است تصویری و بدون کلمه، که با الهام از داستان فیل در تاریکی مثنوی معنوی طراحی شده و سعی دارد روایتی را از طریق تصاویر شرح و بسط دهد. مخاطبان این‌کتاب کودکان گروه سنی بالاتر از ۴ سال هستند.
مهم‌ترین کارکرد کتاب‌های تصویری بدون کلمه این است که می‌توانند جنبه‌ مهمی از هنرهای تصویری تجسمی را به نمایش بگذارند و بیننده آن‌ها، با نشانه‌های دیداری ساده و پیچیده‌ای روبه‌رو می‌شود که سعی می‌کند معنای آن‌ها را کشف کند و به یک‌روایت و داستان برسد. براساس نوشته‌ پدیدآورندگان آثار تصویری، کتاب‌های تصویری بدون کلمه، تنها در تعامل با مخاطب معنا پیدا می‌کنند و کارکرد آن‌ها به مخاطب وابسته است، بنابراین می‌توان این‌کتاب‌ها را مشارکتی و تعاملی نامید.

کتاب من روی دستم می ایستم

علی خدایی 1338
علی خدایی، نویسنده، تصویرگر و مشاور هنری، متولد 1338 است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1365 شروع کرد و تا به حال تصویرگری بیش از 80 عنوان کتاب را انجام داده است. از جمله آثار او می‌توان به «شوخی با حیوانات»، «چی مثل چی»، «تکه کاغذهای رنگی»، «موش موشک کجایی؟»، «کلاغ مثل کلاغ»، «همین و همان»، «تو لک لکی یا دارکوب ؟»، «چی چی قاشق و قیچی»، «آ مثل آهو» و «ف مثل فیل» ...