کتاب رهایی از هراس

Freedom from Your Fears
(با چشم اندازی جدید، فرصت های مناسب پیرامون تان را ببینید)
کد کتاب : 54213
مترجم :
شابک : 978-6001184833
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

قانون جذب و رهایی از ناامیدی
Freedom from Your Fears
برای کسب موفقیت
کد کتاب : 115584
شابک : 978-6227905045
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 125
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب رهایی از هراس اثر ناپلئون هیل

احسـاسی خطرنا‌ک‌تر و زیان‌بارتر از ترس وجود ندارد. هـراسی که سـبب می شود احساس کنیم زیر پایمان را می‌کشند تا از کنترل خارج شویم. ترس سببی است تا خـــود و دنیایمان را درک کنیم. ترس در ذهن نیمه هشیار ما ریشه‌هایی عمیــق دوانـده و افکار ما را تیــره و تار می‌کند، ادراک‌مان را رنگ می‌زند و روی اعمال و رفتارمان اثر می‌گذارد. اما به هرحال ترس یک احساس است، احساسـی که می‌توان بر آن غلبه کرد تا به سود ما کار کند و بر ضــد ما عمل نکند.
رهایی از هراس مجموعه‌ای از توصیه‌های ناپلئون هیل است و بیش از هر کتاب دیگری به شما کمک می‌کند تا دیدگاه‌های خود را بهبود بخشید و به پول و ثروت فراوان برسید. در این کتاب، شما به دیدگاهی می‌رسید که به کمک آن می‌توانید میان ترس به مفهوم شکستی قطعی یا فرصتی مناسب برای رسیدن به موفقیت تفاوت قائل شوید.
آیا می‌گذاریــد که ترس شما را از رسیدن به رویای‌تان باز دارد یا آن را سـوختی می‌کنید تا مرکب شما را پیش براند؟

کتاب رهایی از هراس

ناپلئون هیل
ناپلئون هیل، زاده ی 26 اکتبر 1883 و درگذشته ی 8 نوامبر 1970، نویسنده ای آمریکایی و از پیشگامان ادبیات خودپروری بود.هیل در ویرجینیا به دنیا آمد و از همان دوران کودکی، به مطالعه و داستان نویسی علاقه مند بود. او در سیزده سالگی خبرنگار روزنامه ی ویرجینیا شد و با پولی که به دست می آورد، هزینه ی تحصیلش را پرداخت می کرد. هیل سپس به مدرسه ی حقوق رفت اما از عهده ی هزینه های آن برنیامد و به همین خاطر، زمان بیشتری را صرف فعالیت در روزنامه و کسب درآمد نمود. او در روزنامه با افرادی چون توماس ادیسون، الکسا...