کتاب کتاب های دامیز

Juicing and Smoothies for Dummies
آب میوه و سبزی و اسموتی
کد کتاب : 55738
مترجم :
شابک : 978-6008668589
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 388
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب های دامیز اثر پت کروکر

این کتاب آموزش دهنده چگونگی تهیه آب میوه و سبزی و اسموتی با بهره گیری از مناسب ترین ابزار و لوازم و استفاده از خواص درمانی نوشیدنی های گوناگون جهت حفظ تناسب اندام، مراقبت از سلامتی و افزایش طول عمر است. خواننده با مطالعه اثر حاضر از ارزش غذایی و خواص درمانی نوشیدنی های متنوع آگاه خواهد شد، شیوه استفاده از آن ها را فرا خواهد گرفت و گامی به سوی زیبایی و جوانی برخواهد داشت.

کتاب کتاب های دامیز

پت کروکر
پت کروکر نویسنده کانادایی یک اقتصاددان حرفه ای خانگی است که در زمینه گیاهان دارویی و غذاهای سالم تخصص دارد. او بیش از دو دهه است که در حال عکاسی، آموزش و نوشتن درباره گیاهان، غذا و رژیم های سالم است. پت در کنوانسیون های بین المللی سخنرانی می کند.
قسمت هایی از کتاب های دامیز (لذت متن)
دست کم 65 درصد بدن را آب تشکیل داده و پیشگیری از کم آبی بدن امری حیاتی است. تمام سلول ها حاوی آب هستند و آب مهم ترین بخش خون را تشکیل می دهد. از آنجا که خون وظیفه ی تغذیه ی سلول ها و دفع سموم و مواد زائد حاصل از فرایند سوخت و ساز بدن را نیز برعهده دارد، خون سالم به معنای سلول و اندام های سالم بدن است. با نوشیدن آب میوه و سبزیجات تازه ارگانیک، نه تنها آب مورد نیاز بدن تامین می شود، بلکه فرایند پاک سازی خون و انتقال انرژی گیاهی نیز از طریق مواد مغذی این نوشیدنی ها صورت می گیرد و نیازی به جداسازی سموم از طریق کبد یا کلیه نیست. بیشتر آشامیدنی ها- از جمله چای، قهوه، آب گازدار، نوشیدنی های الکی و آب تصفیه- یک یا تعدادی از این موارد را دارند -قند، افزودنی ها، نگهدارنده ها، کلر، فلوراید و کافئین. حذف این مواد از نوشیدنی ها الزامی است تا بدن بتواند از آن ها استفاده کند. یکی از فواید مهم نوشیدن آب تازه و خالص میوه و سبزی، رفع عطش و جبران مواد معدنی از دست رفته در اثر تعریق است.