کتاب هنر فروش کردن

The Art of Closing the Sale: The Key to Making More Money Faster in the World of Professional Selling
راه کسب درآمد بیشتر و سریعتر در دنیای فروش حرفه ای
کد کتاب : 4443
مترجم :
شابک : 978-6005219104
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 17
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

کیمیاگری در فروش
The Art of Closing the Sale: The Key to Making More Money Faster in the World of Professional Selling
کد کتاب : 5590
مترجم :
شابک : 978-6008034780
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

هنر اتمام فروش
The art of closing the sale: the key to making more money faster in the world of professional selling
کد کتاب : 5607
مترجم :
شابک : 9789645023261
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هنر فروش کردن اثر برایان تریسی

برایان تریسی ، متخصص فروش مشهور جهانی، در اوایل کار فروش خود نتوانست راهی برای غلبه بر آن اعتراض ساده پنج کلمه ای پیدا کند و فروش کند سپس او تکنیکی را پیدا کرد که کار کرد. تجارتش رونق گرفت. تریسی رکورد فروش در شرکت خود را شکست و درآمد خود را بیست برابر افزایش داد.
از زمان دستیابی به این موفقیت در سالها پیش ، تریسی با روش دقیق شروع به مطالعه و جمع آوری بهترین ها در زمینه ی فروش کرده است. در کتاب هنر فروش کردن ، او این ثروت از دانش را به اشتراک می گذارد که در حال حاضر به بیش از یک میلیون نفر کمک کرده است تا که فروش خود را افزایش بدهند.
مهم نیست که شما به عنوان یک فروشنده چقدر سخنور یا پرشور باشید ، مهم نیست که لبخند شما چقدر دوستانه باشد یا شخصیتتان دوست داشتنی باشد ، اگر نتوانید فروش کنید ، تلاش شما نتیجه ای نخواهد داشت.
هنر فروش کردن مهارتهای قابل یادگیری ای را می آموزد که هر کس می تواند برای تبدیل فرایند فروشش به یک پیروزی مداوم از آن استفاده کند. این کتاب برای هر فروشنده ی حرفه ای که به دنبال تقویت حرفه ی خود است و می خواهد آینده ای سرشار از موفقیت ایجاد کند ، کتابی ضروری است.
در کتاب هنر فروش کردن خوانندگان می آموزند تا:
• با تمرکز روی مزایا و راه حلها ارزش ایجاد کنند.
• با تأکید بر تضمین ها و گارانتی ها ، ریسک را کاهش دهند
• به هرگونه اعتراضی پاسخ دهند
• با استفاده از برخی از بهترین سوالاتی که یاد گرفته اند ، مکالمه فروش را به نتیجه طبیعی و آسان برسانند

هرچه افراد نسبت به فروش کردن اطمینان بیشتری داشته باشند ، افراد بیشتری را می بینند و فروش بیشتری را در هر بازاری ایجاد می کنند.

کتاب هنر فروش کردن


ویژگی های کتاب هنر فروش کردن

نویسنده پرفروش ترین کتاب های خودپروری

برایان تریسی
برایان تریسی، زاده ی 5 ژانویه ی 1944، نویسنده ی کانادایی/ آمریکایی است. موضوع سمینارها و ارائه های او شامل رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار است. تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت «برایان تریسی اینترنشنال» است. او این شرکت را در سال 1984 در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد. این شرکت به ارائه ی خدمات مشاوره ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف گذاری، راهبرد، خلاقیت و روانشناسی موفقیت می پردازد. تریسی پیش از پایه گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت و ساز...
قسمت هایی از کتاب هنر فروش کردن (لذت متن)
تا اینکه روزی از خودم پرسیدم: «چگونه است که بعضی از فروشندگان | از سایر فروشندگان موفق تر هستند؟ این سوال زندگی مرا متحول ساخت. و از آن روز به بعد از سایر فروشندگان راهنمایی خواستم. به خصوص درباره برخورد با سوالات و نطعی کردن فروش از آنها پرسیدم. هر کتابی که به دستم رسید خواندم، بهترین جوابها و مطالب آنها را یادداشت کردم به نوارهای آموزشی متخصصان شاخص فروش گوش دادم. در انواع و اقسام سمینارهای فروش شرکت کردم. از همه اینها مهمتر آموختم که چگونه سفارش بگیرم و چگونه فروش را قطعی سازم. روی انواع روشهای قطعی کردن فروش کار کردم. سرانجام به جایی رسیدم که توانستم بی مهابا از خریداران بالقوه بخواهم درباره خرید تصمیم گیری کنند. این مهارت مرا از حضیض فقر به اوج ثروت | رساند. در هر سازمانی که در آن کار کردم بهترین فروشنده آنها شدم.

تنها مانع اساسی بر سر راه موفقیت بزرگ در فروش توانایی شما در وادار کردن مشتری به تصمیم گیری است. هدف این کتاب از میان برداشتن این مانع است تا بتوانید فروش کنید و به درآمدی که می خواهید برسید. همه فروشندگان خوب در قطعی کردن فروش مهارت دارند. آنها می دانند چگونه به جستجوی مشتری بروند، چگونه نیازهای او را بررسی کنند، چگونه به او احساس اعتماد و اطمینان بدهند، به سوالاتش جواب بدهند و به انواع و اقسام شکلهای ممکنه تقاضا کنند که او سفارش بدهد. ح اینگونه است که فروشندگان خوب می توانند به جمع ۲۰ درصد فروشندگان برتر بپیوندند و کسب درآمد کنند.