کتاب چرا کار می کنیم؟

Why We Work
کد کتاب : 56082
مترجم :
شابک : 978-6008091233
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چرا کار می کنیم؟ اثر باری شوارتز

کارگران راضی خود را وقف کارشان می‌کنند. آن‌ها خود را در کار غرق می‌کنند. البته نه تمام مدت، ولی اغلب به حدی که کاملا چشمگیر است. کارگران راضی با کارشان به چالش کشیده می‌شوند. کار آن‌ها را وادار می‌کند حتی از آسایش خود نیز بگذرند. این افراد خوش‌اقبال معتقدند کاری که انجام می‌دهند تفریحی چالشی است همانند حل جدول یا سودوکو.
دیگر دلایل افراد برای کارکردن چیست؟ افراد رضایتمند کارشان را به این دلیل انجام می‌دهند که احساس مسئول‌بودن برایشان به همراه دارد. کار روزانه تا حدودی به آن‌ها استقلال و آزادی عمل می‌دهد و آن‌ها از آن اختیار و آزادی عمل برای رسیدن به استادی یا خبر‌گی‌‌ بهره می‌برند. چیزهای جدیدی که یاد می‌گیرند باعث رشد فردی و حرفه‌ای آن‌ها می‌شود.
این افراد کارشان را به این دلیل انجام می‌دهند که آن را فرصتی برای مشارکت اجتماعی تلقی می‌کنند. آن‌ها بسیاری از وظایفشان را به‌مثابۀ جزئی از یک گروه انجام می‌دهند و حتی وقتی به‌تنهایی کار می‌کنند، در خلال سکوت کاری، فرصت‌های بسیاری برای تعاملات اجتماعی دارند.
نهایتا، این افراد از کارشان راضی‌اند، زیرا احساس می‌کنند آنچه انجام می‌دهند برایشان معنادار است. کار آن‌ها احتمالا تغییری در دنیا ایجاد می‌کند، باعث بهترشدن زندگی دیگران می‌شود و حتی ممکن است دگرگونی اساسی زندگی انسان‌ها را در پی داشته باشد.

کتاب چرا کار می کنیم؟

باری شوارتز
بِری شوارتس (Barry Schwartz‎) (زادهٔ ۱۵ اوت ۱۹۴۶) روان‌شناس آمریکایی و استاد کالج سوارثمور است. او بیش از چهل سال در کالج سوارثمور روان‌شناسی تدریس کرده‌است. شوارتس نویسندهٔ چندین کتاب از جمله، تناقض انتخاب و چرا کار می‌کنیم می‌باشد. به‌گفتهٔ تد، «شوارتس با مطالعهٔ پیوند میان اقتصاد و روان‌شناسی، دیدی شگفت‌انگیز از زندگی امروزی ارائه می‌کند».او همچنین در کالج سوارثمور به تدریس نظریه اجتماعی و کنش اجتماعی می‌پردازد. از او به&zwn...