کتاب هوش عاطفی در محیط کار

The Emotionally Intelligent Office
بیست مهارت عاطفی برای موفقیت شغلی
کد کتاب : 14700
مترجم :
شابک : 978-6008957812
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 238
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب هوش عاطفی در محیط کار اثر آلن دوباتن

"هوش عاطفی در محیط کار" به قلم "آلن دوباتن"، کتابی است که "بیست مهارت عاطفی برای موفقیت شغلی" را به شما معرفی می کند. در واقع این کتاب کاوشی است پیرامون آنچه پشت الگوهای رفتاری مشکل ساز ما در محل کار وجود دارد و اینکه چگونه می توانیم بر آنها غلبه کنیم.

علی رغم مهارت فوق العاده ی ما در بعد فنی ارتباطات ، انسان ها پیشرفت بسیار کمی در جهت بهبود کیفیت ارتباط روانشناختی بین خود داشته اند. استرس و سلامت روان در حال حاضر 300 میلیارد دلار در سال برای اقتصاد ایالات متحده هزینه دارد. مشاغل مدرن همچنان تأکید زیادی بر آموزش فنی می کنند ، اما بسیاری از مواردی که موفقیت یا عدم موفقیت سازمان ها را تعیین می کند، هیچ ارتباطی با نوع مهارت های دشواری که در کارآگاه ها و دانشکده های کسب و کار آموزش داده می شود، ندارد. به جای آن، این قضیه به "هوش عاطفی در محیط کار" بستگی دارد.

"آلن دوباتن" در این کتاب "بیست مهارت عاطفی برای موفقیت شغلی" را معرفی کرده که از بازخورد صادقانه و پذیرش عدم موفقیت در کار ، تا رسیدگی به حسادت و ناامنی های درون تیمی متفاوت هستند. خواننده در این کتاب، درمورد اینکه چگونه دوران کودکی، اغلب بر نحوه برخورد با همکاران تأثیرگذار است، مطالبی را خواهد آموخت.

"هوش عاطفی در محیط کار" بر اساس کارهای عملی که بخش یادگیری و توسعه ی مدرسه ی زندگی انجام می دهد ، نوشته شده و"آلن دوباتن" تلاش می کند فرهنگ درون سازمانی را در سراسر جهان از طریق آموزش هنر"هوش عاطفی در محیط کار" در گروه ها متحول کند.

کتاب هوش عاطفی در محیط کار

آلن دوباتن
آلن دوباتن، زاده ی 20 دسامبر 1969، نویسنده ی سوییسی/انگلیسی است.دوباتن در زوریخ به دنیا آمد. پدرش که در مصر به دنیا آمده بود، به سوییس مهاجرت کرد و از موسسان یک شرکت سرمایه گذاری شد و بعد از آن، ثروت هنگفتی به دست آورد. او یک خواهر دارد و دوازده سال اول زندگی اش را در سوییس گذرانده است.دوباتن برای تحصیل، به مدرسه ای شبانه روزی در آکسفورد فرستاده شد و زبان انگلیسی را آموخت. او در رشته های تاریخ و فلسفه تحصیل کرد و مقطع دکتری را در رشته ی فلسفه ی فرانسه در دانشگاه هاروارد آغاز کرد اما به خاطر ن...
نکوداشت های کتاب هوش عاطفی در محیط کار
“A welcome alternative to business self-help books following the #CrushingIt narrative”
"یک جایگزین مناسب برای کتاب های خودیاری کسب و کار به دنبال روایت #CrushingIt"
Courier Magazine

قسمت هایی از کتاب هوش عاطفی در محیط کار (لذت متن)
طی بیش از بیست سال فعالیت حرفه ای در زمینه مشاوره شغلی در موسسات و شرکت های مختلف، به این نتیجه رسیده ام که بهره گیری از هوش عاطفی در کارکنان سازمان، تعیین کننده رشد و موفقیت در سطوح فردی و سازمانی می باشد. همچنین متوجه شده ام هنگامی که افراد از هوش عاطفی خود در محیط کار استفاده می کنند، سازمانی هوشمند از نظر عاطفی به وجود می آورند که در آن هر یک از کارکنان در قبال خود و دیگران احساس مسئولیت می کنند، روابط سازنده و موثر را شکل می دهند و با کاربرد مهارت های هوش عاطفی، سازمانی مولد و کارآمد را به وجود می آورند.