کتاب درمانگاه فلسفه

The Philosophy Cure
کد کتاب : 56530
مترجم :
شابک : 978-6226913546
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 16 اردیبهشت
نوع چاپ : دیجیتال - POD

معرفی کتاب درمانگاه فلسفه اثر لورنس دویلرز

برای قرن‌ها، فیلسوفان «مسئله‌های بزرگ» زندگی بشر را در نظر گرفته‌اند و همه چیز از اخلاق گرفته تا تعریف واقعیت را مورد بررسی قرار داده‌اند. ایده ها و بینش آنها قدرتمند و مبتکرانه است، اما اغلب برای اکثر خوانندگان غیرقابل فهم و بسیار آکادمیک است. در کتاب « درمانگاه فلسفه
: درس‌هایی درباره زندگی از فیلسوفان بزرگ»، محقق و کارشناس فلسفه دکارتی، لورنس دیویلرز زبان پیچیده را از بین برده است و ایده‌های اصلی و خرد برخی از برجسته‌ترین فیلسوفان را به مفاهیم ساده برای خوانندگان مدرن تبدیل کرده است. او به طرز ماهرانه‌ای نشان می‌دهد که فلسفه به دور از غیرعملی بودن یا آکادمیک بودن، در قلب خود رشته‌ای عمیقا مفید است که در نهایت به معنای داشتن یک زندگی خوب و رضایت‌بخش است.

درمان فلسفه برای خوانندگانی که شیفته فلسفه هستند، اما علاقه ای به خواندن متون دانشگاهی متراکم ندارند، ایده آل است، حکمت واقعی شناخته شده ترین فیلسوفان - از سقراط گرفته تا کانت و دکارت را نشان می دهد.

با استفاده از این کتاب، نکات کوتاهی را برای کمک به مقابله با بسیاری از چالش های زندگی دریافت می کنید. این کتاب بیشتر حکمت خود را از فیلسوفان بزرگ گذشته مانند کانت، شوپنهاور، دکارت و دیگران گرفته است. هدف این است که نکات تفکری را ارائه دهیم تا مردم عادی بتوانند درس هایی را که از فیلسوفان بزرگ گذشته به ما آموخته اند در مورد دغدغه های روزمره افراد در دنیای مدرن به کار گیرند.

کتاب درمانگاه فلسفه

لورنس دویلرز
لورنس دویلرز فارغ التحصیل از Ecole Normale Supérieure، همکار، پزشک و مدرس فلسفه، متخصص دکارت و فلسفه قرن هفدهم است. او رئیس دانشکده فلسفه ICP و نویسنده کتاب The Philosophy Cure به همراه چندین کتاب دیگر است که به زبان فرانسه منتشر شده است.
دسته بندی های کتاب درمانگاه فلسفه