کتاب آقا موش پستچی به تعطیلات می رود

Mr Postmouse goes on Holiday
کد کتاب : 57139
مترجم :
شابک : 978-6226646109
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آقا موش پستچی به تعطیلات می رود اثر ماریان دوبو

وقتی آقای موش پستچی به تعطیلات می رود چه اتفاقی می افتد؟ او البته باید بسته های پستی را هم تحویل می دهد! آقای موش پستچی و خانواده‌اش این بار به سراسر جهان سفر می‌کنند تا از دیدنی‌ها دیدن کنند و بسته‌ها را به همه دوستانشان تحویل دهند. اپرا در یک کشتی کروز، نان مارشملو بر فراز آتشفشان، غوغا کردن در یک بالون زیبا ، و خیلی چیزهای دیگر را در این کتاب تصویری جذاب، تجربه خواهید کرد.

نکته حائز اهمیت این کتاب این است که سبک روایتی که نویسنده برای اثر داستانی خود انتخاب کرده است، دارای یک لحن صمیمی و جذاب است که خواننده که به طور ویژه در این کتاب کوکان هستند، با آن همراه خواهند شد.
این کتاب به فارسی توسط محبوبه نجف خانی برگردانده شده و نشر «زعفران» نیز آن را منتشر کرده است.

کتاب آقا موش پستچی به تعطیلات می رود

ماریان دوبو
ماریان دوبو (متولد 1980) نویسنده کانادایی و تصویرگر کتابهای کودکان و نوجوانان ساکن کبک است.وی در مونترال متولد شد و در دانشگاه دو کبک به مونترال در رشته طراحی گرافیک تحصیل کرد.اولین کتاب او La mer (2006) بود که به انگلیسی The Sea (2012) ترجمه شد. کتاب دوم او Devant ma maison به بیش از 15 زبان ترجمه شد. کتاب های او از آن زمان به 25 زبان ترجمه شده است. دوبو به عنوان بخشی از جشنواره آبی متروپولیس، تعدادی کارگاه در کتابخانه های مونترال برگزار کرد. در سال 2015 ، او برای کارگاه های آموزشی در Encuen...