کتاب دختری با ذهن قدرتمند

My Strong Mind
(داستانی درباره ی پرورش تاب آوری)
کد کتاب : 57589
مترجم :
شابک : 978-6009890750
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب دختری با ذهن قدرتمند اثر نیلس فان هوف

این کتاب اولین کتاب «باشگاه مغز کودک» از مجموعه پنج کتابی است که به فرزندان ما می آموزد که چگونه رشد کنند. به کمک این کتاب به فرزندان خود در مورد قدرت ذهنی و انعطاف پذیری آموزش دهید. با این کتاب فرزندان شما با قدرت ذهنی آشنا می شوند و مهارت ها و تکنیک های اجتماعی را می آموزند تا ذهن قوی خود را توسعه دهند. این کتاب کیت، دختری ورزشکار و شاد را معرفی می کند که از ذهن قوی خود برای مقابله با چالش های روزانه خود با نگرش مثبت استفاده می کند. کیت با چندین موقعیت روبرو می شود که فرزندان شما نیز با آن مواجه خواهند شد. او نگرش مثبتی را برای مقابله با چالش های خود به کار می گیرد. کیت از تکنیک هایی مانند هدف گذاری، خودگویی مثبت، تجسم یک مشکل، تمرین تنفس یا تمرکز حواس و روش صحیح سپاسگزاری کنترل شده استفاده می کند. این نکات برای ایجاد ذهنی قوی در کودکان به روشی آسان، سرگرم کننده و کاربردی ارائه شده است. تمام نکات و تکنیک هایی که فرزندان شما یاد می گیرند، شواهدی مبتنی بر بهبود سلامت روان، رفاه و عملکرد هستند. این یک کتاب عالی برای بچه ها با عنوان «دختری با ذهن قدرتمند» بسیار سرگرم کننده و آموزنده خواهد بود. داستان کیت درهای تازه ای را برای فرزندان شما باز می کند تا شروع به ساختن ذهن قوی خود کنند.

کتاب دختری با ذهن قدرتمند

نیلس فان هوف
نیلسفان هوف پدر دو دختر است و با همسرش در ملبورن استرالیا زندگی می کند. او مدافع و نویسنده سختی روانی است. او امیدوار است با کتاب های خود بتواند تغییر مثبتی ایجاد کند ، گفتگو را ارتقا دهد و به کودکان در یادگیری اعتماد به نفس ، تاب آوری و طرز فکر مثبت کمک کند.
نکوداشت های کتاب دختری با ذهن قدرتمند
This charming story is chock-full of helpful practical tips to help children (and all of us really) build a strong mind
این داستان جذاب مملو از نکات کاربردی مفید برای کمک به کودکان (و واقعا همه ما) برای ساختن ذهنی قوی است.
weareteachers.com

We used this with our child who was experiencing problems in school. We saw some immediate impacts from reading it regularly and using the language present in the book.
ما از این مورد برای فرزندمان که در مدرسه با مشکلاتی روبرو بود استفاده کردیم. ما تأثیرات فوری را از خواندن منظم آن و استفاده از زبان موجود در کتاب دیدیم.
An Amazon customer

قسمت هایی از کتاب دختری با ذهن قدرتمند (لذت متن)