کتاب امید تازه

Little Mole Finds Hope
کد کتاب : 57605
مترجم :
شابک : 978-6227437416
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب امید تازه اثر گلنیس نلیست

وقتی موش کوچولو در خانه تاریک و زیرزمینی خود احساس غمگینی می کند، مادرش به او نشان می دهد که چگونه به دنبال امید بگردد. او متوجه می شود که نشانه های بهار در همه جا دیده می شود، از پیازهای نرگس زیر خاک گرفته تا جوانه های ریز روی شاخه های بالا. امید را می توان یافت -- حتی در تاریک ترین مکان ها.

در کتاب امید تازه، نویسنده پرفروش کودکان، گلنیس نلیست و تصویرگر سالی گارلند، داستانی دوست‌داشتنی را روایت می‌کنند که مطمئنا روحیه افرادی را که از سرمای زمستان یا فصل چالش‌برانگیز زندگی بیرون می‌آیند را تقویت می‌کند و به آن‌ها الهام می‌دهد تا به دنبال نشانه‌هایی بگردند که دوباره بهار خواهد آمد

در پایان این کتاب، به والدین و مربیان بزرگتر توصیه می‌شود که با کودکان در مورد داستان صحبت کنند. بیایید با هم برای آنها بخوانیم.

-فکر می‌کنید چرا موش کوچولو ناراحت شده بود؟ آیا به یاد داشته‌اید که خودتان در چه مواقعی ناراحت شده‌اید؟
-سه چیزی که موش کوچولو هنگامی که چشمانش را می‌بندید و دارد خیال‌پردازی می‌کند، به آنها فکر می‌کرد، چه چیزهایی بودند؟
-حالا چشمانتان را ببندید. به چیزی که واقعا شما را خوشحال می‌کند فکر کنید. تصویر آن را در ذهنتان زنده کنید. در مورد آن با خودتان حرف بزنید.
-حالا نوبت شماست. به کودکتان بگویید که قرار است چشمانش را ببندد و به آنچه واقعا او را خوشحال می‌کند فکر کند. بگذارید او سوالات خود را در مورد آن از شما بپرسد.
در ادامه این بحث، نکاتی نیز برای کمک به کودکانی که احساس غم و اندوه می‌کنند و برای یافتن امید مفید خواهد بود.

.

کتاب امید تازه

گلنیس نلیست
گلنیس نلیست نویسنده چندین کتاب کودک است، از جمله خال کوچک امید پیدا می کند و. او همچنین نویسنده کتاب های پرفروش 'Twas the Evening of Christmas' و مجموعه محبوب 'نامه های عاشقانه از خدا و زمان محکم' است. نوشته های او نشان دهنده اشتیاق عمیق برای کمک به کودکان برای کشف شادی در جهان است.