کتاب من امتحانش می کنم!

I Will Try
کد کتاب : 58179
مترجم :
شابک : 978-6009890446
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

من امتحان می کنم!
I Will Try
من می توانم! 5
کد کتاب : 112675
مترجم :
شابک : 978-9649234083
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 27
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب من امتحانش می کنم! اثر لوری رایت

وقتی این جمله مثبت را یاد می‌گیرد، همه کاری می کند! او به تجربه کردن غذاهای جدید پرداخته، تلاش می‌کند توی آب شیرجه زند و حتی اسکیت‌بازی را نیز تجربه می‌کند. با رینی همراه شوید و مشاهده کنید که در چه مواقعی برای او چالشی است و زمانی که در این مواقع قرار می‌گیرد، آیا آمادگی دارد تا راه‌های جدیدی را امتحان کند یا نه.

به فرزند یا دانش‌آموز خود کمک کنید تا مفهوم جدیدی را فهمیده و مستقل شود. به او آموزش دهید که حتی وقتی با مکان‌های جدید، افراد جدید یا اشیاء جدید آشنا نیست، می‌تواند راه‌های جدیدی را برای مواجهه با آن‌ها امتحان کند. هدف از این تجربه، مفهوم موفقیت نیست، بلکه یادآوری به او است که در مواجهه با نامعلوم، می‌تواند تلاش کرده و آزمایش کند.

تسلط بر کنترل احساسات برای کودکان و نوجوانان وظیفه‌ی آسانی نیست و در این مسیر، نیاز به کمک و راهنمایی دارند. عبارات این کتاب، مهارت‌های مدیریت احساسات کودکان را در مواجهه با چالش‌های روزمره تقویت می‌کند.

زیرا معلمان و والدین به عنوان مراقبین و راهنمایان اصلی کودکان و نوجوانان، در مسیر شکوفایی و رشد آن‌ها نقش حیاتی ایفا می‌کنند، این کتاب برای هر دوی آنها مناسب است.

کتاب من امتحانش می کنم!

لوری رایت
مهمترین کاری که من انجام می دهم تربیت سه فرزندم است. آنها مرا می خندانند ، خسته ام می کنند و گاهی اوقات باعث می شوند که با Doritos در گنجه مخفی شوم. اما آنها هنوز مهمترین کاری هستند که من انجام می دهم.دومین کار مهمی که من انجام می دهم این است که به کودکان در سراسر جهان کمک کنم تا نحوه کنترل احساسات خود را بیاموزند. بسیار خوشحالم که می توانم بگویم کتاب هایم به 8 زبان دیگر ترجمه شده یا در حال حاضر در حال ترجمه هستند و در سراسر جهان فروخته شده است. EEK! هنوز باورش برام سخته!ثالثاً ، من به نویسند...