کتاب نشخوار ذهنی

Chatter
(چه زمانی صدای درونی تبدیل به نشخوار ذهنی می شود و چگونه می توان آن را کنترل کرد؟)
کد کتاب : 58786
مترجم :
شابک : 978-6229830093
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

وراجی ذهن
Chatter
نشخوارهای ذهنی را بشناسیم و مهار کنیم
کد کتاب : 63975
مترجم :
شابک : 978-6227173352
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 214
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

صدای پنهان ذهن
Chatter
کد کتاب : 112787
مترجم :
شابک : 978-6225850057
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

صدای درون
Chatter
مهارت گفتگو
کد کتاب : 115747
مترجم :
شابک : 978-6225820241
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 92
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

پچ پچه های ذهن
Chatter
(صدای ذهن،اهمیت و نحوه ی مهار آن)
  • 70,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: نشانه نشانه
    نویسنده:
کد کتاب : 67726
مترجم :
شابک : 978-6226674515
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 201
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نشخوار ذهنی اثر اتان کراس

به یک غریبه بگویید که با خودتان صحبت می کنید، و احتمالا او فکر میکند شما عجیب و غریب هستید. اما حقیقت این است که همه ی ما صدایی در ذهن داریم. وقتی با خود صحبت می کنیم، اغلب امیدواریم که از مربی درونی خود بهره ببریم، اما در عوض منتقد درونی خود را پیدا کنیم. وقتی با یک کار سخت روبرو هستیم، مربی درونی ما می تواند ما را تقویت کند: تمرکز - شما می توانید این کار را انجام دهید. اما، به همان اندازه اغلب، منتقد درونی ما را کاملا غرق می کند: من شکست خواهم خورد. همه به من خواهند خندید چه فایده ای داره؟
در کتاب نشخوار ذهنی، ایتان کراس، روانشناس تحسین شده، مکالمه های خاموشی که با خودمان داریم را بررسی می کند. در هم آمیختن تحقیقات رفتاری و مغزی پیشگامانه از آزمایشگاه خودش با مطالعات موردی در دنیای واقعی - از پیچر که فراموش می کند چگونه صحبت کند، تا یک دانشجوی دانشگاه هاروارد که در حال دست و پنجه نرم کردن با زندگی دوگانه ی خود به عنوان یک جاسوس است - کراس توضیح می دهد که چگونه این گفتگوها زندگی، کار، و ما را شکل می دهند. تجربیات او هشدار می‌دهد که تسلیم شدن به خودگویی‌های منفی و گمراه‌کننده - چیزی که او آن را "حرف زدن" می‌نامد - می‌تواند سلامت ما را تضعیف کند، روحیه ما را کاهش دهد، ارتباطات اجتماعی ما را تحت فشار قرار دهد و باعث شود تحت فشار قرار بگیریم.
اما خبر خوب این است که ما از قبل به ابزارهایی مجهز شده‌ایم که باعث می شوند تا صدای درونی‌مان به نفع ما عمل کند. این ابزارها اغلب از دید پنهان هستند - در کلماتی که برای فکر کردن در مورد خود به کار می‌بریم، فناوری‌هایی که در آغوش می‌گیریم، خاطرات روزانه‌ای که در کشوهای خود نگه می‌داریم، گفتگوهایی که با عزیزانمان داریم، و فرهنگ‌هایی که در مدارس ایجاد می‌کنیم و همچنین محل های کار.
نشخوار ذهنی با بحث‌های درخشان، تحقیقات ماهرانه و پر از داستان‌های جذاب، به ما این قدرت را می‌دهد که مهم‌ترین مکالمه‌ای که هر روز داریم را تغییر دهیم: مکالمه‌ای که با خودمان داریم.

کتاب نشخوار ذهنی

اتان کراس
اتان کراس ، روانشناس تجربی ، عصب شناس و نویسنده آمریکایی است که متخصص تنظیم احساسات است. او استاد روانشناسی و مدیریت در دانشگاه میشیگان و مدیر آزمایشگاه احساسات و کنترل خود در آنجا است. کروس در Ann Arbor ، میشیگان زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب نشخوار ذهنی
This compelling collection of stories examines the power that we have to harness our positive and negative thoughts through the conversations we have with ourselves in silent and the incredible that’s already within us to embrace our highest self
این مجموعه داستان جذاب، قدرتی را که ما برای مهار افکار مثبت و منفی خود از طریق گفتگوهایی که با خودمان در سکوت داریم و چیزهای باورنکردنی که از قبل در درون ما وجود دارد برای در آغوش گرفتن خودمان، بررسی می کند.
CNN

Fresh and riveting, Chatter is a masterpiece—a landmark book that will change the way you think about human nature. Required reading for all.
تازه نفس و جذاب ، کتاب نشخوار ذهنی یک شاهکار است - کتابی برجسته که طرز فکر شما را در مورد طبیعت انسان تغییر خواهد داد. خواندن برای همه ضروری است.
Angela Duckworth

قسمت هایی از کتاب نشخوار ذهنی (لذت متن)
آن روز بعد از ظهر روی تخت بیمارستان بیدار شد. از این که زنده است شگفت زده شد با این حال می دانست که زندگی اش برای مدت طولانی مثل سابق نخواهد شد. صدای درونی او به آن شکلی که همیشه می شناخت، او را ترک کرده بود. او بعدا گفت «افکار گفتاری من حالا بی ثبات و پاره پاره بود و با سکوت های منقطع، مختل می شد. من تنها بودم. در آن لحظات فقط با ریتم ضربان قلبم تنها بودم.» او حتی با افکار خود هم تنها نبود زیرا اصلا افکاری نداشت.

حافظه ی کاری او از کار افتاده بود و این باعث می شد که ساده ترین کارها را نتواند انجام دهد. به نظر می رسید که لوپ فونولوجیکال او از هم گسیخته. گفتگوی او با خودش خاموش شده بود. او دیگر توانایی سفر ذهنی در زمان و دیدن گذشته و تجسم آینده را نداشت. جیل به حدی احساس آسیب پذیری می کرد که پیش از این هرگز در تصورش نمی گنجید، گویی در فضای بی نهایت چرخ می خورد. او در خاموشی و بی کلامی خود، نمی دانست که آیا کلمات هرگز به طور کامل به زندگی و ذهن او بازخواهند گشت یا خیر. او بدون درون نگری کلامی، دیگر به آن شکلی که سراغ داشت، انسان نبود. جیل بعد از بهبودی گفت «من، خالی از کلام و پردازش زبانی، احساس می کردم که از زندگی قبلی خود گسسته شده ام.»

از همه مهمتر این بود که او هویت خود را از دست داده بود. روایتی که او با کمک صدای درونی خویش در طی حدود چهل سال ساخته بود، ناپدید شده بود. به تعبیر خودش «آن صداهای کوچک درون سر»، او را او کرده بودند اما حال آن صدا خاموش شده بود. او می گفت «پس آیا من هنوز من بودم؟ چه طور هنوز می توانستم دکتر جیل بولت تیلور باشم وقتی که دیگر تجربیات، افکار، و تعلق خاطرهای عاطفی او را نداشتم؟»