کتاب ابر مغز

Super Brain
کد کتاب : 27578
مترجم :
شابک : 978-6006895383
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 323
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---

مغز برتر
Super Brain
آزادسازی قدرت انفجاری ذهن
کد کتاب : 41433
مترجم :
شابک : 978-6004350778
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 376
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ابر مغز اثر دیپاک چوپرا

دو نویسنده و پزشک پیشگام، دیپاک چوپرا استاد دانشکده پزشکی هاروارد و رودولف ای تانزی ، یکی از برجسته ترین متخصصان جهان در زمینه علل آلزایمر ، دانش و تخصص خود را برای درک جدید جسورانه "جهان سه پوندی" ادغام کرده اند و نیز برای درک پتانسیل استفاده نشده ی آن.
در مقابل "مغز پایه" که وظایف زندگی روزمره را انجام می دهد ، چوپرا و تانزی پیشنهاد می کنند که ، از طریق افزایش خودآگاهی و قصد آگاهانه فرد ، می توان به مغز آموزش داد که فراتر از محدودیت های فعلی خود باشد. "ما برای تحقیقات مغز در یک دوره طلایی زندگی می کنیم ، اما آیا این یک دوره ی طلایی برای مغز شما است؟" این نویسندگان میپرسند.
کتاب ابر مغز با ترکیب تحقیقات پیشرفته و بینش های معنوی ، و نیز از بین بردن پنج افسانه ی رایج در مورد مغز که توانایی شما را محدود می کند ، به شما روش های زیر را توضیح می دهد:

-به جای اینکه اجازه دهید مغز از شما استفاده کند ، از آن استفاده کنید
-برای مغز سالم سبک زندگی ایده آل ایجاد کنید
-خطرات پیری را کاهش دهید
-از طریق ارتباط ذهن و بدن ، خوشبختی و رفاه را ارتقا دهید
-به مغز نورانی ، دروازه ی آزادی و سعادت دسترسی پیدا کنید
-بر شایع ترین چالش ها مانند از دست دادن حافظه ، افسردگی ، اضطراب و چاقی غلبه کنید
مغز شما قادر به بهبودی باورنکردنی و تغییر شکل مداوم است. از طریق یک رابطه ی جدید با مغز خود می توانید زندگی خود را متحول کنید. در ابر مغز ، چوپرا و تانزی شما را به سفری جذاب رهنمون می شوند که جهشی در تکامل انسان را نشان می دهد. مغز فقط بزرگترین هدیه ای نیست که طبیعت به ما داده است. این دروازه ای برای آینده ای نامحدود است که می توانید با آن امروز زندگی خود به شکل دیگری را شروع کنید.

کتاب ابر مغز

دیپاک چوپرا
دیپاک چوپرا (به انگلیسی: Deepak Chopra) (به هندی: दीपक चोपड़ा) (متولد ۱۹۴۶ در دهلی-نو)، نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل است.او بخاطر ترویج طب روحانی در میان بسیاری مردمان از کشورهای مختلف شهرت دارد.او تحصیلات عالیه پزشکی خود در آمریکا را در دانشگاه ویرجینیا به پایان برد و تا کنون در دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون تدریس کرده.دیپاک چوپرا در دهلی نو به دنیا آمد، پدر و مادر او کریشان چوپرا و پوشپا چوپرا نام داشتند. زبان مادری او پنجابی است.پدر بزرگ پدری او گروهبان ارتش بریتانیا بود.
نکوداشت های کتاب ابر مغز
In this brilliant book, Chopra and Tanzi lucidly show how the most cutting-edge breakthroughs of modern science can help you take full advantage of the amazing three-pound universe between your eyes
در این کتاب درخشان ، چوپرا و تانزی به طور شفاف نشان می دهند که چگونه پیشرفته ترین پیشرفت های علم مدرن می تواند به شما کمک کند تا از جهان شگفت انگیز سه پوندی بین چشم خود بهره کافی ببرید
T. Byram Karasu

A mind-blowing book. . . read it carefully and process it all with your new super brain
کتابی شگفت انگیز. . . آن را با دقت بخوانید و همه آن را با مغز فوق العاده جدید خود پردازش کنید
Dr. Wayne W. Dyer

قسمت هایی از کتاب ابر مغز (لذت متن)
مغز شما نه تنها دنیا را تفسیر، بلکه خلق می کند. هر چیزی که می بینید، می شنوید، لمس می کنید، می چشید و بو می کنید، بدون وجود مغز از کیفیت هایی که می شناسید برخوردار نیستند. هر چه را که در طی روز تجربه می کنید، قهوه صبحتان، عشقی که نسبت به خانواده خود احساس می کنید و ایده فوق العاده ای که در محیط کار به ذهنتان خطور می کند، انحصارا برای شما برنامه ریزی شده است. ولی بلافاصله با موضوعی حیاتی روبه رو می شویم. اگر دنیای شما منحصر به فرد و سفارشی و تنها مختص خودتان است، چه کسی پشت این خلاقیت چشم گیر وجود دارد، شما یا مغزتان؟ اگر پاسخ شما هستید، در این صورت راه خلاقیت های بزرگ تری در مقابلتان هموار است. اگر پاسخ مغز است، در این صورت شاید محدودیت های جسمانی حادی سر راه تان قرار داشته باشند. شاید ژن های تان، خاطرات مسموم، یا حرمت نفس پائین شما مانعتان می شوند. شاید به دلیل انتظارات محدودی که آگاهی تان را کاهش داده، عقب مانده اید، هرچند که خودتان متوجه آن نیستید.