کتاب چگونه بخوریم بجنبیم بخوابیم

Eat move sleep: how small choices lead to big changes
چگونه انتخاب های کوچک به تغییرات بزرگ منجر می شود
  • 15 % تخفیف
    195,000 | 165,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هنوز هنوز
    نویسنده:
کد کتاب : 8198
مترجم :
شابک : 9786006047348
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه بخوریم بجنبیم بخوابیم اثر تام راث

کتاب چگونه بخوریم بجنبیم بخوابیم نوشته تام راث رهبری مبتنی بر نقاط قوت ، بهزیستی و برنامه آنلاین است که سلامت شما را برای سالهای آینده بهبود می بخشد. در حالی که پرفروش های تام در مورد بهزیستی بیش از 5 میلیون نفر را در دهه گذشته الهام بخش کرده اند ، چگونه بخوریم بجنبیم بخوابیم بیشترین اشتیاق و تخصص خود را نشان می دهد. برای بیش از 20 سال ، تام اطلاعات گسترده ای در مورد تأثیر خوردن ، حرکت ، و خواب جمع کرده است. چگونه بخوریم بجنبیم بخوابیم که به سبک مکالمه کلاسیک خود نوشته شده اثبات شده ترین و عملی ترین ایده های تحقیق اوست. این کتاب بسیار استثنایی توصیه هایی را ارائه می دهد که جامع اما در عین حال ساده و غالبا ضد کارآمد اما همیشه معتبر است. خوردن حرکت خواب به شما کمک می کند تا به طور خودکار تصمیم گیری های خوبی بگیرید - در هر سه این مناطق بهم پیوسته اند. با هر لقمه ای که می گیرید ، انتخاب های بهتری انجام می دهید. شما خیلی بیشتر از آنچه امروز انجام خواهید داد حرکت خواهید کرد. و شما بهتر از سالها سال خواهید خوابید. بیشتر از یک کتاب ،چگونه بخوریم بجنبیم بخوابیم یک روش جدید برای زندگی است.

کتاب چگونه بخوریم بجنبیم بخوابیم

تام راث
تام راث، زاده ی سال 1975، مشاور تجاری و نویسنده ی آمریکایی است.راث در شهر لینکولن در نبراسکا به دنیا آمد. او دارنده ی مدرک کارشناسی روانشناسی از دانشگاه میشیگان و مدرک کارشناسی ارشد همین رشته از دانشگاه پنسیلوانیا است.راث پس از اتمام تحصیل، وارد شرکت گالوپ شد و به کار مشاوره پرداخت. او مدتی به عنوان نایب رئیس نهاد تحقیقاتی VHL کار کرد و به عنوان استاد مهمان در دانشگاه پنسیلوانیا فعالیت می کند.
نکوداشت های کتاب چگونه بخوریم بجنبیم بخوابیم
prolific business author Rath..offers practical tips to make long-lasting behavior changes..his willingness to share his personal struggles makes this an easy, persuasive read.."
تام راث .. نکات عملی را برای ایجاد تغییر در رفتارهای طولانی مدت نشان می دهد. این تمایل برای به اشتراک گذاشتن مبارزات شخصی وی باعث می شود که این خواندن آسان ، اقناع آمیز باشد .
PUBLISHERS WEEKLY PUBLISHERS WEEKLY

Tom Rath lays out ways of changing our eating, exercise, and sleeping habits that are easy to do at our own pace. Eat Move Sleep will be a big help to me and my patients."
تام راث روش هایی برای تغییر خوردن ، ورزش و عادت های خواب ما را ارائه می دهد که به راحتی با سرعت خود ما قابل انجام است. این کتاب کمک بزرگی به من و بیمارانم خواهد کرد. "
GORDY KLATT

قسمت هایی از کتاب چگونه بخوریم بجنبیم بخوابیم (لذت متن)
چیزی که من در جست وجویش هستم ایده های ساده و در عین حال معتبرند. من پژوهش های دانشگاهی و مقاله هایی بسیاری را که براساس تحقیقات نوشته شده است از مجلات و ژورنال های پزشکی و روان شناسی تا کتاب های عمیق مطالعه کرده ام. سعی من بر این بوده است تا دانشی از آن ها بیرون بکشم که بتواند به انسان ها در اتخاذ تصمیم های درست تر و زندگی سالم تر یاری برساند. بگذارید شفاف صحبت کنم. من دکتر نیستم؛ متخصص تغذیه، فیزیولوژی ورزشی، یا اختلالات خواب هم نیستم. من فقط یک بیمارم و برحسب اتفاق، پژوهشگر و خواننده مشتاق نیز هستم که دوست دارد یافته های باارزش را استخراج کند و در اختیار دوستان قرار بدهد. در این کتاب شما معتبرترین و کاربردی ترین ایده هایی را که تابه حال پیدا کرده ام خواهید یافت.