کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی

Trading for a Living
کد کتاب : 58828
مترجم :
شابک : ‏‫‬‭978-9642522217‮‬
قطع : رقعی
سال انتشار میلادی : 1993
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی اثر الکساندر الدر



معامله برای زندگی موفق بر اساس سه مولفه است: ذهن، روش، و پول. کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی به شما کمک می کند تا بر تمام این سه حوزه تسلط پیدا کنید:
* چگونه به یک معامله گر خونسرد، آرام و متبحر تبدیل شویم
* چگونه از خواندن رفتار انبوه بازار سود ببریم
* نحوه از رایانه برای یافتن معاملات خوب استفاده کنیم
* چگونه یک سیستم معاملاتی قدرتمند ایجاد کنیم
* چگونه می توان معاملات با بهترین شانس موفقیت را پیدا کرد
* نحوه پیدا کردن نقاط ورودی و خروجی، تعیین توقف و کسب سود
کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی به شما کمک می کند تا ذهن خود را منظم کنید، روش های معامله در بازارها را به شما نشان می دهد، و به شما نشان می دهد که چگونه پول را در حساب های معاملاتی خود مدیریت کنید تا هیچ رشته ای از ضرر نتواند شما را از بازی بیرون کند.
در بخشی از کتاب آمده است:
" بیشتر مردم به طور غریزی برای رسیدن به آرمانهایشان، افزایش قابلیت هایشان و رسیدن به کمال تلاش می کنند. این میل غریزی با احساس لذت از این کار هیجان انگیز و وسوسه پول دست به دست هم میدهند و معامله گران را به دست و پنجه نرم کردن با بازار وا می دارند.
معامله گران خوب افراد سخت کوش و زیرکی هستند که بر خلاف تصور عموم مردم هدفشان پولدار شدن نیست هدف آنها خوب معامله کردن است.
طبیعتا اگر خوب معامله کنند پول هم در می آورند. معامله گران موفق مهارتهای خود را پرورش می دهند. تلاش برای رسیدن به یک شخصیت والا در معامله گری برای آنها نسبت به کسب در آمد در اولویت است"

کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی

الکساندر الدر
الکساندر الدر متولد 1950 (سن 71 سال)، سن پترزبورگ، روسیه یک تاجر حرفه ای و معلم معامله گران است. او نویسنده کتاب تجارت جدید برای زندگی است، که در بین معامله گران یک کلاسیک مدرن محسوب می شود.