کتاب جرئت داشته باش!

Have Courage!
کد کتاب : 59067
مترجم :
شابک : 978-9643897277
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب جرئت داشته باش! اثر شری جی ماینرز

چگونه جرات کنیم؟ جرات انجام دادن، جرأت گفتن، جرات هر چیزی؟ همه چیز به اعتمادی که به خودمان داریم بستگی دارد. با آن همه چیز ممکن است. بدون آن همه چیز رنج و شک است. اما چگونه می توانید به خودتان اطمینان داشته باشید؟ چه کنیم تا دائما به دنبال تأیید دیگران نباشیم؟ چگونه به ارزش آن پی ببریم؟ آیا می توانیم یاد بگیریم که کمتر از خودمان مطالبه کنیم؟ چگونه می توانید احساس کنید که می توانید در کاری که انجام می دهید موفق شوید؟ عدم اعتماد به نفس اجتناب ناپذیر نیست. حتی زمانی که از کودکی از آن رنج می برید. فردریک فانژه در این کتاب از سال ها تمرین روان درمانی با افرادی که از کمبود اعتماد به نفس رنج می برند و از کارهای علمی موجود در این زمینه استفاده می کند. به شما یک درمان واقعی اعتماد به نفس را ارائه می دهد، از طریق سه کلیدی که هر یک از شما می توانید پیاده سازی کنید تا خود را بهتر دوست داشته باشید، شک های خود را از طریق عمل از بین ببرید و یاد بگیرید که با دیگران بهتر زندگی کنید. فدریک فانژه یک روانپزشک و روان درمانگر است. او نویسنده کتاب خودت را تایید کن! است که موفقیت بزرگی در بین مردم بود.

کتاب جرئت داشته باش!

شری جی ماینرز
شری جی ماینرز (متولد: 1957 ، لوگان ، یوتا ، ایالات متحده) دارای مدرک کارشناسی ارشد در آموزش ابتدایی و آموزش استعداد است. او که معلم کلاس اول بود ، کلاس های آموزشی را در دانشگاه ایالتی یوتا تدریس کرده و بر معلمان دانش آموز نظارت داشته است.
قسمت هایی از کتاب جرئت داشته باش! (لذت متن)
پایه و اساس عزت نفس از دوران کودکی شکل می گیرد. مهم ترین راهی که بتوانید به اعتمادبه نفس دست پیدا کنید، این است که ابتدا عزت نفس داشته باشید. در صورت نداشتن عزت نفس، حتی اگر از طرف دیگران مورد تشویق قرار بگیرید، باز هم احساس خوبی نخواهید داشت. عزت نفس متعلق به خودتان است و باید آن را در اعماق وجودتان پیدا کنید. هیچ فرد دیگری نمی تواند آن را درون شما پیدا کند. عزت نفس هر کسی خاص خودش است و انسان های دیگر نباید در مورد آن حرف بزنند.