کتاب معامله گر منطقی

The Logical Trader
  • 10 % تخفیف
    155,000 | 139,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: چالش چالش
    نویسنده:
کد کتاب : 59231
مترجم :
شابک : 978-9642522873
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب معامله گر منطقی اثر مارک فیشر

کتاب "معامله گر منطقی" یک روش معاملاتی بسیار موثر و در عین حال ساده ارائه می دهد که هر معامله گر در هر جایی می تواند برای معامله تقریبا هر چیزی از آن استفاده کند. این روش که توسط مارک فیشر پس از سال‌ها تجارت موفقیت‌آمیز توسعه و اصلاح شد، نکات مهمی را برای خرید و فروش هر سهام یا کالا فراهم می‌کند. این راهنمای جامع به جزئیات یک سیستم پرکاربرد می پردازد که به طور سودآور توسط بسیاری از معامله گران رایانه و زمین در صرافی های بزرگ نیویورک پیاده سازی شده است.
مارک بی فیشر یک تاجر مستقل و بنیانگذار یکی از بزرگترین شرکت های مطرح دنیا است که در سال 1988 تأسیس شد. فیشر که در سال 1982 فارغ التحصیل با افتخار از دانشکده بازرگانی وارتون، دانشگاه پنسیلوانیا بود، همچنین مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مالی و حسابداری از وارتون دریافت کرد.
فناوری جدید و ظهور تجارت شبانه روزی، دروازه های ورود به بازارهای خارجی و داخلی را باز کرده است. معامله گران به خرد پیشکسوتان صنعت و چشم انداز نوآوران در بازارهای مالی پرنوسان امروزی نیاز دارند. این کتاب نوشتهز معامله‌گری است که از خلق و خوی دائما در حال تغییر بازار جان سالم به در برده‌ است و با اختراع سیستم های جدید خرید و فروش پیشرفت کرده‌اند. چه یک تاجر تازه کار و چه حرفه ای باشید، این کتاب استراتژی های مورد نیاز برای رونق امروز و آینده را ارائه می دهد.

کتاب معامله گر منطقی

مارک فیشر
مارک فیشر، زاده ی 13 مارس 1953، نویسنده ی کانادایی است.فیشر در مونترآل به دنیا آمد. او با انتشار کتاب «حکایت دولت و فرزانگی» نام خود را مطرح کرد. این کتاب تنها در ایالات متحده به فروشی بالغ بر صد و پنجاه هزار نسخه دست یافته و به بیست و یک زبان ترجمه شده است. مارک فیشر که نویسنده ای تمام وقت و عاشق بازی گلف است، به همراه همسر و دخترانش در مونترآل زندگی می کند.