کتاب ناتمام

Unfinished
کد کتاب : 61149
مترجم :
شابک : 978-6004614726
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ناتمام اثر پیریانکا چوپرا جوناس

پیریانکا چوپرا جوناس در کتاب «ناتمام» از زندگی‌اش در دو فرهنگ متفاوت آسیایی و آمریکایی و چگونگی رشد و شکوفایی آموخته‌ها و استعدادهایش می‌گوید.
زندگینامه‌ای بی‌نظیر که ریشه در دو دنیای مختلف دارد. کتاب ناتمام به کودکی پیریانکا چوپرا جوناس در هند؛ سال‌های نوجوانی‌اش در ایالات متحده آمریکا و بازگشتش به هند می‌پردازد، جایی که برخلاف انتظار، تازه‌واردی در دنیای هنر و سرگرمی توانست برنده مسابقه ملی و بین‌المللی زیباترین دوشیزه جهان شود تا سرآغازی باشد برای حرفه بازیگری‌اش در سطح جهان. پیریانکا با صداقت و صمیمیت تمام، چالش‌های مسیر رسیدن به هدفش و خانه‌به‌دوشی دوران کودکی‌اش را با خواننده به اشتراک می‌گذارد؛ درنتیجه خواننده با کتابی فلسفی، الهام‌بخش، جسور و سرکش مواجه است. دقیقا مانند خود نویسنده.

کتاب ناتمام

پیریانکا چوپرا جوناس
پریانکا چوپرا یا پریانکا چوپرا جوناس (زادهٔ ۱۸ ژوئیه ۱۹۸۲) هنرپیشه هندی و چهره سرشناس بالیوود است. از جمله فیلم‌های وی می‌توان به دان: تعقیب دوباره آغاز می‌شود ودان۲: تعقیب ادامه می‌یابد و کریش و سریال کوانتیکو اشاره کرد.پریانکا چوپرا در سال ۱۹۸۲ به دنیا آمد. پدر او آشوک چوپرا و مادرش مادو چوپرا بودند پدر او در ارتش کار می‌کرد و آن‌ها به خاطر شغل پدر مجبور بودند به‌طور مداوم محل زندگی خود را تغییر دهند و همین باعث شد تا پریانکا با آداب و رسوم قسمت‌های م...