کتاب برگزیدگان

Chosen Ones
کد کتاب : 62166
مترجم :
شابک : 978-6001826825
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 422
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب برگزیدگان اثر ورونیکا راث

پنج قهرمان که در نوجوانی جهان را نجات داده‌اند و اکنون در دهه‌ی سوم زندگی هستند با فاجعه‌ای بزرگتر روبرو می شوند و باید در معنا قهرمان بودن تجدید نظر کنند. به اجبار سرنوشت یا به انتخاب.

یه دهه پیش، پنج نوجوان در نزدیکی شیکاگو اهریمنی به نام سیاهی را شکست داده اند که در طول سلطه‌اش بر جهان، همه جا را پر از وحشت و ویرانی کرده بود. سلون، مت، استر، اینس و آلبی توسط یک آژانس سری دولتی دور هم جمع شده بودند زیرا در پیشگویی ها آمده بود که یکی از این پنج نفر، برگزیده‌ایست که جهان را نجات خواهد داد. داستان ما ده سال بعد آغاز خواهد شد. جهان رو به جلو حرکت کرده است و به نظر می رسد همه، آن روزهای وحشتناک را به دست فراموشی سپرده‌اند. اما برای سلون و دوستانش اینگونه نیست.

کتاب برگزیدگان

ورونیکا راث
ورونیکا راث، زاده ی ۱۹ اوت ۱۹۸۸، نویسنده، و پدیدآور اهل ایالات متحده ی آمریکا است. سه گانه ی ناهمتا (ناهمتا، شورشی، هم پیمان + چهار) که جز پرفروش ترین کتاب های فانتزی دنیاست، اثر وی می باشد. او کوچک ترین بچه ی خانواده است و پدر و مادرش زمانی که پنج سال داشت، از هم جدا شدند. ورونیکا پس از حضوری یک ساله در کالج کارلتون، مسیرش را تغییر داد و به تحصیل در رشته ی نویسندگی خلاق روی آورد. او به همراه همسرش در شیکاگو زندگی می کند.