کتاب شهامت تدریس

The Courage to Teach
سفری به دنیای درون معلم
کد کتاب : 62338
مترجم :
شابک : 978-6229829363
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شهامت تدریس اثر پاکر جی پالمر

پارکر پالمر سال‌ها از طرف معلمان و دیگرانی کار کرده است که شغل خود را به دلایل قلبی انتخاب می‌کنند، اما ممکن است به دلیل سیستم‌های مشکل‌دار و گاه سمی که در آن کار می‌کنند، انگیزه شان را از دست بدهند. صدها هزار نفر از خوانندگان از رویکرد او در «شجاعت برای آموزش دادن» بهره‌مند شده‌اند، که معلمان را به سفری درونی به سوی برقراری ارتباط مجدد با خود، دانش‌آموزان، همکاران و حرفه‌هایشان می‌برد و اشتیاق خود را برای یکی از چالش‌برانگیزترین و مهم‌ترین موضوعات بازپس می‌گیرد.
این کتاب بر اساس یک فرض ساده استوار است: تدریس خوب را نمی توان به تکنیک تقلیل داد، بلکه ریشه در هویت و یکپارچگی معلم دارد. تدریس خوب شکل های بی شماری دارد، اما معلمان خوب یک ویژگی مشترک دارند: آنها به طور واقعی در کلاس درس، در اجتماع با دانش آموزان و موضوع خود حضور دارند. آنها دارای "ظرفیت ارتباط" هستند و می توانند شبکه پیچیده ای از ارتباطات را بین خود، آزمودنی ها و دانش آموزان خود ببافند و به دانش آموزان خود کمک کنند تا دنیایی برای خود ببافند. ارتباطاتی که معلمان خوب ایجاد می‌کنند نه در روش‌هایشان، بلکه در قلب‌هایشان - جایی که عقل، عاطفه، روح، و اراده در خود انسان هم‌گرا می‌شوند - با حمایت جامعه‌ای که وقتی ما زندگی واقعی را انتخاب می‌کنیم در میان ما پدیدار می‌شود.

کتاب شهامت تدریس

پاکر جی پالمر
پارکر جی. پالمر نویسنده، مربی و فعال آمریکایی است که بر مسائل آموزش، جامعه، رهبری، معنویت و تغییرات اجتماعی تمرکز دارد. او ده کتاب و مقالات و شعرهای متعددی منتشر کرده است و موسس و شریک ارشد بازنشسته مرکز شجاعت و تجدید است.
نکوداشت های کتاب شهامت تدریس
A profoundly moving, utterly passionate, and inspired articulation of the call to, and the pain and joy of, teaching.
بیانی عمیقا متحرک، کاملا پرشور و الهام بخش از فراخوان و درد و لذت آموزش.
Jon Kabat-Zinn

This book is for teachers who have good days and bad.
این کتاب برای معلمانی است که روزهای خوب و بد دارند.
Parker J. Palmer

قسمت هایی از کتاب شهامت تدریس (لذت متن)