کتاب دیدگاههای اسلامی در بازاریابی

Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior
و رفتار مصرف کننده
کد کتاب : 64062
مترجم :
شابک : 978-6008190929
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 426
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

بازاریابی و رفتار مصرف کننده از دیدگاه اسلام
Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior
کد کتاب : 108722
مترجم :
شابک : 978-6008990192
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 370
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دیدگاههای اسلامی در بازاریابی اثر بیکرامجیت ریشی

این کتاب تحت عنوان دیدگاههای اسلامی در بازاریابی و رفتار مصرف کننده سعی دارد تا مفهوم سازی جامع از بازاریابی اسلامی و اصول اساسی رفتار مصرف کنندگان آن با در نظر گرفتن دین اسلام فراهم آورد.
این بحث بیان می دارد که: تحلیل های تاریخی و سیاسی بازارها و پدیده های بازاری در مناطق مسلمان نشین تنها یک جایگزین برای فرآیند مقایسه بین غرب و اسلام است.
دراین کتاب همچنین به بررسی تاثیر دیدگاه های اسلامی با استفاده از کمک های گسترده ای از طرف دانشگاهیان کشورهای مختلف با درک دیدگاه های اسلامی و تاثیر آن بر جنبه های مختلف بازاریابی می پردازد و ارائه دهنده ایده های برانگیزاننده تفکر برای خوانندگان در مورد دیدگاه های اسلامی کشورهای مختلف جهان است.
کتاب حاضر در تلاش است تا از طریق درک تغییرات چشم انداز اسلامی مصرف کنندگان، روند تفکر خوانندگان را عمیق تر کند به طوری که سازمان بتواند از این بینش ها بهره مند شده و آن ها را در استراتژی بازاریابی خود به کار برد.
این کتاب قطعا اولین کتابی نیست که به موضوع بازاریابی اسلامی می پردازد؛ اما مطمئنا یکی از قابل توجه ترین کمک ها در این حوزه بوده است که تا کنون به این رشته شده است. چرا که سهم مهمی را در پازل دانش بازاریابی اسلامی پرکرده است. مطالعه آن به همه ی پژوهشگران و دانشجویان در زمینه ی بازاریابی، رفتار مصرف کننده، ارتباطات بازاریابی ، رسانه های اجتماعی، خرده فروشی، اقتصاد و همچنین برای رشته های میان رشته ای مانند جامعه شناسی، روانشناسی، علوم اطلاعات توصیه می شود.

کتاب دیدگاههای اسلامی در بازاریابی

بیکرامجیت ریشی
بیکرامجیت ریشی دارای مدرک دکترا (تأمین شده توسط کمیسیون اروپا) و MBA است. او بیش از 11 سال تجربه حرفه ای با چندین سازمان برتر مانند IMT قاضی آباد، دانشگاه لیختن اشتاین (اروپا) و دانشگاه آمریکایی در امارات (دبی) دارد. وی در حال حاضر دانشیار (بازاریابی) در IMT قاضی آباد است. او همچنین با دانشگاه لیختن اشتاین (اروپا) و موسسه تجارت خارجی هند (IIFT) دهلی نو به عنوان استاد مدعو کار کرده است. او همچنین در برنامه های NIIT Imperia تدریس کرده است. او علاوه بر تدریس، تحقیق و آموزش، در سمت‌های مشاور...
دسته بندی های کتاب دیدگاههای اسلامی در بازاریابی