کتاب قانون خودسازی

The Way of the Bow
کد کتاب : 64298
مترجم :
شابک : 978-6229518458
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

آیین کمان گیری
The Way of the Bow
کد کتاب : 21680
مترجم :
شابک : 978-6004052566
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آیین کمان گیری اثر پائولو کوئیلو

کتاب «آیین کمان گیری» داستان تتسویا ، بهترین تیرانداز کشور است که تعالیم خود را به پسری در روستا منتقل می کند. در طول داستان ، چندین روایت مطرح می شود. تلاش و کار های روزمره ، چگونگی غلبه بر مشکلات ، استواری ، شجاعت برای تصمیم گیری مخاطره آمیز و غیره..
پائولو کوئلیو در این چند صفحه بسیاری از ارزشهای الهام بخش کار روزمره ما را بیان کرد: نوآوری ، انعطاف پذیری ، سازگاری با تغییرات ، اشتیاق و کار تیمی.
پائولو کوئلیو یکی از تأثیرگذارترین نویسندگان در عصر ما محسوب می شود. کتاب های وی بیش از 145 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. همچنین در 170 کشور منتشر شده و به بیش از 80 زبان ترجمه شده است.
پائولو کوئلیو در 1947 در ریو دو ژانیرو (برزیل) متولد شد. پائولو کوئلیو کتابهای بسیاری دیگر نوشته است که قلب مردم جهان را تحت تأثیر قرار داده است ، از جمله می توان به "ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد" اشاره کرد که برای خوانندگان فارسی زبان بسیار نام آشنا است. وی عضو آکادمی ادبیات است برزیل از سال 2002 و پیام آور صلح توسط سازمان ملل از سال 2007 بود. او در سال 2009 رکورد جهانی گینس را برای پر ترجمه ترین نویسنده برای کتاب (کیمیاگر) دریافت کرد. همچنین ، او نویسنده ای است که بیشترین تعداد دنبال کننده را در شبکه های اجتماعی دارد (بیش از 20 میلیون طرفدار).

کتاب آیین کمان گیری

پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو دسوزا، زاده ی 24 آگوست 1947، ترانه سرا و رمان نویس برزیلی است.کوئیلو از اوایل دوران نوجوانی قصد داشت که نویسنده شود. درون گرایی و سرکشی های کوئیلو در 17سالگی، والدینش را بر آن داشت تا او را در یک آسیاشگاه روانی بستری کنند. او قبل از مرخص از شدن در بیست سالگی، سه بار از این آسایشگاه فرار کرد.کوئیلو در سال 1982 اولین کتاب خود را منتشر کرد که به موفقیت چندانی نرسید اما با انتشار کتاب کیمیاگر، نام او بر سر زبان ها افتاد.پائولو کوئیلو در سال 1980 با هنرمندی به نام کریستینا اویتیسیکا ...
قسمت هایی از کتاب آیین کمان گیری (لذت متن)
چیزی از تو پرسید، بگو برای یافتن من به همه جای دنیا سفر کدهای و سرانجام فهمیده ای ماری مرا نیش زده و دو روز بعد آن مرده ام. خرید سرش را به نشانه موافقت تکان داد و یکی از تیرهایش به سویا تقدیم کرد تتو با یک در کمان بلند خیزران را به دیوار تکیه داد. با قدرت یاد آورد و زه را به گمان انداخت. آن گاه بدون آن که سخنی بخیه م وی کوهستان به راه افتاد غریبه و پسران او همراهی می کردند.

آنان پس از یک ساعت راهپیمایی به کافی وسیع بین دو صخره رسیدند که رود خانه ای با شیب من الجریان داشت. تنها راه عبور از این رودخانه، پلی از طنابی بود که فرسوده شده بود و هر لحظه امکان داشت فرو ریزد و به وسه پل که به نحو ناراحت کننده ای در نوسان بود، در نهایت آرامش گام برداشت. سپس به چیزی در آن سوی پل تعظیم ک ر را بالبقا مانند مرد غریبه در چله گمان گذاشت. زه کمان را تا مقابل سینه خود عقب کشید و پرتاب کرد. پسرک و مرد غریبه دیدند که پیکان در فاصله بیست متری به یک هلوی رسیده ام را سوراخ کرد

تتسویا که به کناره این پل برمی گشت، گفت: اتو یک گیلاس و من یک هلو را سوراخ کردیم. گیلاس کوچکتر از هلو است تو از فاصله چهل متری به هدف زدی. فاصله من تا هلو، نصف این مسافت بود. بنابراین تو باید بتوانی کاری را که الان من کردم تکرار کنی. در وسط بل پایت و کاری را که کردم انجام بده.