کتاب شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم

Shaping the Future of the Fourth Industrial Revolution
راهنمایی برای خلق جهانی بهتر
کد کتاب : 64383
مترجم :
علی زواشکیانی
شابک : 978-6227089103
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم اثر کلاوس شواپ

انقلاب صنعتی چهارم و اثراتش یکی از مسائل روز دنیاست که کیفیت زندگی و جایگاه ما در آینده‌ را تعیین می‌کند. بعد از این انقلاب دیگر همه چیز برای همیشه تغییر خواهد کرد و نظم جدیدی بر دنیا حاکم خواهد شد. کسانی که می‌خواهند در این دنیای جدید، پیشگام باشند مدت‌هاست که شروع به مطالعه، درباره‌ی فناوری‌های این انقلاب و اثراتش کرده‌اند و در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های فنی و تغییرات ساختارهای آموزشی خود هستند. تغییرات تکنولوژی ناشی از چهارمین انقلاب صنعتی، تمام جنبه‌های زندگی فردی، حرفه‌ای و زیست‌محیطی ما را دگرگون خواهندکرد. این انقلاب به طورکلی بازار کار آینده را تغییر خواهد داد و باعث تغییر شکل بسیاری از مشاغل خواهد شد. فناوری‌های صنعت0.4 نه تنها مدل‌های کسب‌وکار، بلکه حاکمیت، اقتصاد، کل جامعه و زندگی ما را از پایه، تغییر خواهند داد.

«کلاوس شواب» در کتاب انقلاب صنعتی چهارم، ابتدا سه انقلاب صنعتی قبلی و نتایجش را به شکل مختصر توضیح می‌دهد. سپس چهارمین انقلاب صنعتی، فرصت‌ها و چالش‌هایش را تعریف می‌کند. نهایتا 12 گروه فناوری‌های جدیدی که همراه انقلاب صنعتی چهارم وارد زندگی ما خواهند شد را معرفی کرده. در بخش آخر هم توضیح می‌دهد که ما چطور می‌توانیم هدایت این انقلاب را به دست بگیریم و اثراتش بر زندگی خود را کنترل کنیم.

کتاب شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم

کلاوس شواپ
پروفسور کلاوس شواب اقتصاددان، کارآفرین، نیکوکار و استاد دانشگاه اهل آلمان است، بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره مجمع جهانی اقتصاد است. این مجمع، محلی است که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رهبران اقتصادی و سرمایه‌داران دنیا دور هم جمع می‌شوند و درباره‌ی مسائل مهم اقتصادی و جهانی تصمیم‌گیری می‌کنند.