کتاب کتاب پی تک

The Paytech Book
( مرجع سرمایه گذاران کارآفرینان و رویاپردازان در زمینه صنعت پرداخت)
کد کتاب : 64437
مترجم :
شابک : 978-6229722060
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 276
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب پی تک اثر سوزان چیستی

با کنار هم آوردن مشتریان و کسب‌وکارهایی که خواهان تغییر و بهبود تجربه مشتری هستند، رگولاتورهایی که زمینه رقابت را فراهم می‌آورند و فناوری‌هایی که تغییر را امکان‌پذیر می‌سازند، آینده صنعت هیجان‌انگیز پرداخت در اصطلاحی به نام «پی‌تک» خلاصه می‌شود. در این کتاب در مورد چشم‌انداز آینده دنیای دیجیتال و سرنوشت پول نقد، کارت‌های پلاستیکی، کیف پول‌های دیجیتال و پول موبایلی و افرادی که به خدمات مالی دسترسی ندارند بحث شده است. همچنین بررسی می‌شود که چگونه همکاری می‌تواند به صنعت پرداخت کمک کند تا نیازهای روزافزون مشتریان و شرکت‌ها به پرداخت سریع، راحت و امن را برآورده سازد.
«کتاب پی‌تک» تغییر نقش پول در زندگی را توضیح می‌دهد؛ مفهوم پول قابل برنامه‌نویسی و کاربرد آن در دنیای بانکداری آزاد، استانداردهای پذیرفته‌شده و هویت دیجیتال را معرفی خواهدکرد. همچنین به اثر شبکه‌ای و تاثیر آن بر پرداخت و موثرتر شدن بازاریابی در نقطه خرید به‌وسیله بینش‌های مبتنی بر داده نیز می‌پردازد. امنیت سایبری و اهمیت آن در دنیایی که مجرمان روز‌به‌روز ماهرتر می‌شوند و کاربرد دیتا آنالتیکس و هوش مصنوعی در پیشگیری از کلاهبرداری و پولشویی را نیز بررسی می‌کند. کتاب پی‌تک نیز اولین کتاب در مورد آینده پرداخت در سطح جهان است که به روش جمع‌سپاری نوشته شده و افراد تازه‌وارد و پیشگامان و متخصصان باتجربه در حوزه فین‌تک را به یک اندازه به تفکر وامی‌دارد.

کتاب کتاب پی تک

سوزان چیستی
سوزان چیشتی مدیر عامل FINTECH Circle، اولین شبکه فرشته اروپا با تمرکز بر سرمایه‌گذاری‌های فین‌تک و بنیانگذار مؤسسه FINTECH Circle، پلتفرم پیشرو یادگیری فین‌تک است که کارگاه‌های نوآوری را برای مدیران سطح C و دوره‌های فین‌تک ارائه می‌دهد. او به بانک های پیشرو در مورد استراتژی نوآوری خود مشاوره می دهد.