کتاب 13 کاری که والدین دارای ذهن قوی انجام نمی دهند

13 Things Mentally Strong Parents Don't Do
کد کتاب : 64692
مترجم :
شابک : 978-6226829946
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب 13 کاری که والدین دارای ذهن قوی انجام نمی دهند اثر ایمی مورین

در دنیایی که از هر سیزده کودک آمریکایی، یک نفر به خاطر مشکلات احساسی و رفتاری دارو مصرف می کند. 31 درصد نوجوانان احساس استرس زیاد می کنند، واضح است که جوانان امروز یاد نمی گیرند چگونه قدرت ذهنی را توسعه دهند. اما بیشتر والدین نمی دانند چگونه در ساختن ماهیچه ی ذهنی به فرزندان شان کمک کنند.
در این کتاب، نویسنده؛ ایمی مورین از طریق گام های ساده به والدین نشان می دهد که چه کارهایی را نباید انجام بدهند. افکار، رفتارها و احساسات ناسالمی که مانع از آن می شوند تا بزرگسالان، فرزندانی دارای ذهن قوی تربیت کنند.
مورین با بینشی که از تجربه هایش به عنوان روان درمان گر، متخصص خانواده و درمان نوجوانان و به عنوان والد سرپرست به دست آورده، بررسی های موردی، نکات عملی و تمرینات ثابت شده ای را ترکیب می کند که به کودکانی از هر سن از پیش دبستانی تا نوجوان کمک می کند تا ماهیچه ی ذهنی و استحکام مورد نیاز برای قوی تر شدن و آمادگی برای آینده ای بهتر و درخشان تر بسازند و...

کتاب 13 کاری که والدین دارای ذهن قوی انجام نمی دهند

ایمی مورین
ایمی مورین روان درمان، مربی قدرت ذهنی و نویسنده پرفروش بین المللی است. او یک سخنران بسیار مورد توجه است که یکی از محبوب ترین گفتگوهای TEDx در همه زمان ها را ارائه می داد.او به طور مرتب در Forbes، Psychology Today و Inc همکاری می کند. او همچنین یک مشاور والدین در Verywell است.مقاله وی با عنوان "13 چیزهایی که افراد قوی انجام نمی دهند" ، توسط بیش از 50 میلیون خواننده مشاهده شده است.
دسته بندی های کتاب 13 کاری که والدین دارای ذهن قوی انجام نمی دهند