کتاب من و آقای همسایه

Me and Mr. Neighbor
کد کتاب : 64762
شابک : 978-9640234204
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب من و آقای همسایه اثر علیرضا متولی


کتاب «من و آقای همسایه» داستان دختری هفده‌ساله به نام افسانه است که پدرش را به دلیل بیماری از دست می‌دهد. بعد از فوت پدر، زندگی افسانه دچار تلاطم می‌شود و با مشکلات متعدد اقتصادی، اجتماعی درگیر می‌شود. او در جدال با مشکلاتش با انواع شبهات اعتقادی مواجه می‌شود که نویسنده در این اثر سعی کرده به شبهات مطرح شده درباره توسل به امامان معصوم، اسراف، کمک به هم نوع، احترام به بزرگترها در قالب گفتگوها پاسخ دهد.
توجه به نکات اخلاقی در خلال داستان، خویشتن‌داری، تعهد، وفاداری، احترام به والدین، گذشت و ... از مفاهیم ارزشمند کتاب است. اشتباهات رایج در امر به معروف، مدیریت احساسات در رابطه میان دختر و پسر، از جمله مسائل محتوایی است که نویسنده در این اثر به ان توجه کرده است.
این ‌کتاب با ۲۶۸ صفحه و شمارگان ۲ هزار نسخه منتشر شده است و با قیمت ۴۵هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

کتاب من و آقای همسایه

علیرضا متولی
علیرضا متولیمتولد : تهران - اردیبهشت 1344/ کارشناس روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی می باشد. ویعضو تحریریه کیهان بچه ها از سال 63 تا 69 بوده است. از فعالیت های وی بهانتشار مجله و عضویت در تحریریه های رشد جوان، نوجوان و کودک، انتشار بیش از 500 مقاله و جستار ادبی و داستان کوتاه و بلند در نشریات گوناگون کودک ونوجوان: کیهان بچه ها، کیهان علمی، نهال انقلاب. شاهد کودک، باران، سنجاقک، رشد کودک، رشد نوآموز، رشد دانش آموز، رشد نوجوان و رشد جوان، رشد معلم، رشد آموزش ابتدایی، آخرین رمان منتشر شده، گ...
دسته بندی های کتاب من و آقای همسایه