کتاب بلوغ

Maturity
  • 15 % تخفیف
    180,000 | 153,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: فردوس فردوس
    نویسنده:
کد کتاب : 65137
مترجم :
شابک : 978-0000081544
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1380
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب بلوغ اثر اشو

در فرهنگی شیفته جوانی و مصمم به اجتناب از پیری به هر قیمتی، این کتاب جرأت می کند سوالی را مطرح کند که در عصر ویاگرا و جراحی های زیبایی فراموش شده است. چه فوایدی ممکن است در پذیرفتن روند پیری به عنوان طبیعی باشد، به جای تلاش برای نگه داشتن جوانی و لذت های آن تا قبر؟

اوشو در کتاب «بلوغ» ما را به ریشه های معنای بزرگ شدن به جای پیر شدن برمی گرداند. او هم در روابطمان با دیگران و هم در تحقق مقدرات فردی خود، لذت هایی را که تنها بلوغ واقعی می تواند به ارمغان بیاورد را به ما یادآوری می کند. او ده چرخه اصلی رشد در زندگی انسان را ترسیم می کند، از جهان خود محور کودک پیش دبستانی تا شکوفایی خرد و شفقت در پیری. شوخ طبعی حیله گر اوشو مانند نخ قرمزی در کتاب می گذرد، همراه با شفقت و درک عمیق از اینکه چقدر آسان است که از معنا و هدف عمیق زندگی خود پریشان شویم – که در نهایت این است که در فرد خودمان شکوفا شویم.

کتاب بلوغ

اشو
راجنیش چاندرا موهان جین (زادهٔ ۱۱ دسامبر ۱۹۳۱ – درگذشتهٔ ۱۹ ژانویه ۱۹۹۰) شناخته شده به آچاریا راجنیش و باگوان شری راجنیش و تازه‌تر اُشو؛ عارف، فیلسوف، گورو، استاد دانشگاه هندی، و رهبر جنبش راجنیش بود که در مدت زندگی خود به‌عنوان یک عارف بحث‌برانگیز و رهبر جنبشی جدید مورد توجه قرار گرفت. اشو همواره بر ارزش مراقبه، ذهن آگاهی، عشق، جشن، شهامت، خلاقیت و شادی باکیفیت تأکید می‌کرد که باور داشت به سبب سیستم‌های اعتقادی، باورهای مذهبی و جامعه‌پذیری سرکوب شده‌ا...
نکوداشت های کتاب بلوغ
This wise and witty book is the baby boomers' bible! It offers hot tips on maturity as the path to wisdom, the art of transcending problems rather than having to solve them, and the secret of transforming a midlife crisis into a creative explosion
این کتاب حکیمانه و شوخ، کتاب مقدس بچه های بومی است! نکات مهمی در مورد بلوغ به عنوان راهی به سوی خرد، هنر فراتر رفتن از مشکلات به جای حل آنها و راز تبدیل بحران میانسالی به یک انفجار خلاق ارائه می دهد.
Margot Anand

قسمت هایی از کتاب بلوغ (لذت متن)
لطفا مرا با گذاشته پیوند نزنید گذشته حتی ارزش به خاطر سپاری ندارد.چه نعمت بزرگی برای بشریت خواهد بود اگر سراسر تاریخ گذشته را به کناری نهیم،همه گذشته را به گنجینه هزاره ها بسپاریم و به انسان آغازی جدید ببخشیم.