کتاب الماس های اشو

Diamonds
  • 15 % تخفیف
    250,000 | 212,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: فردوس فردوس
    نویسنده:
کد کتاب : 65138
مترجم :
شابک : 978-9643201265
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 388
سال انتشار شمسی : 1382
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب الماس های اشو اثر اشو

کتاب" الماسهای اشو" یک کتاب فوق العاده دیگر از اشو است که مانند دیگر کتاب های خارق العاده او از سطح یک کتاب معمولی فراترمی رود. ای کتاب در راستای همان مکتب خودشناسی اشو قرار دارد. این اثر به شما کمکمیکند تا که در وهله اول خودتان را بهر بشناسید. در مرحله دوم بتوانید از سطح این خود شناسی فراتر روید و با درون خودتان آشتی کنید یا که به عبارتی با خودتان به صلح برسید.هرگز از خواندن این کتتاب غافل نشوید. این کتاب که در فارسی با عنوان الماسهای اشو به چاپ رسیده است، موضوعات مختلفی را دربرمی گیرد. مثل: مراقبه، ویژگی‌های انسان، مفهوم زندگی، جهان هستی، عشق، پرورش و تربیت روح، عبادت، آگاهی و دانش، حقیقت، خلسه، و بصیرت .
این کتاب توسط "مرجان فرجی" به فارسی برگدانده شده است و نشر "فردوس" نیز آنرا منتشر کرده است. شما می توانید این کتاب را از طریق وبسایت ایران کتاب سفارش دهید تا که در سریع ترین زمان ممکن درب منزل به شما تحویل داده شود.

کتاب الماس های اشو

اشو
راجنیش چاندرا موهان جین (زادهٔ ۱۱ دسامبر ۱۹۳۱ – درگذشتهٔ ۱۹ ژانویه ۱۹۹۰) شناخته شده به آچاریا راجنیش و باگوان شری راجنیش و تازه‌تر اُشو؛ عارف، فیلسوف، گورو، استاد دانشگاه هندی، و رهبر جنبش راجنیش بود که در مدت زندگی خود به‌عنوان یک عارف بحث‌برانگیز و رهبر جنبشی جدید مورد توجه قرار گرفت. اشو همواره بر ارزش مراقبه، ذهن آگاهی، عشق، جشن، شهامت، خلاقیت و شادی باکیفیت تأکید می‌کرد که باور داشت به سبب سیستم‌های اعتقادی، باورهای مذهبی و جامعه‌پذیری سرکوب شده‌ا...
قسمت هایی از کتاب الماس های اشو (لذت متن)
1 - ژرف زندگی کن، از ته دل زندگی کن، یکپارچه با تمام وجود. به طوری که وقتی مرگ در زد، آماده باشی. آماده چون میوه ای رسیده برای فرو افتادن از درخت. تنها نسیمی ملایم می وزد و میوه فرو می افتد؛ گاه حتی بدون نسیمی، میوه به سبب سنگینی و رسیدگی از درخت می افتد. مرگ باید چنین باشد و این آمادگی باید با زندگی کردن فراهم آید. 2 - زندگی یک هدیه است؛ اما فقط تعداد اندکی از مردم این را می دانند. زیرا خدا بدون هیچ هیاهویی این هدیه را به ما بخشیده است. هدیه ی زندگی چنان بی سر و صدا به ما ارزانی شده که ما به ارزش آن پی نبرده ایم. و خدا منتظر تشکر نمی ماند. بخشندگی اش را آشکار نمی کند. حتی آهسته دم گوش ما نمی گوید که ((من به تو ارزشمندترین هدیه را بخشیده ام : زندگی، آگاهی، عشق.)) او به راستی می داند که چگونه ببخشد. این هنر هدیه دادن است: کسی که به او هدیه بخشیده شده نباید از آن آگاه شود وگرنه ممکن است کمی احساس حقارت و شرمندگی بکند. از این رو خدا به گونه ای پنهان هدیه می دهد تا دریافت کننده ی هدیه هیچگاه از آن باخبر نشود. اگر تو از هدیه ی زندگی آگاه شوی برای دریافت هدایایی بیشتر لایق می شوی.