کتاب رویکردهای نظری هفتگانه در بررسی مسائل اجتماعی

The Study of Social Problems
کد کتاب : 65340
مترجم :
شابک : 978-9640347775
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رویکردهای نظری هفتگانه در بررسی مسائل اجتماعی اثر ارل رابینگتن

کتاب «رویکردهای نظری هفتگانه در بررسی مسائل اجتماعی» از هفت دیدگاه جامعه‌شناختی - آسیب‌شناسی اجتماعی، بی‌سازمانی اجتماعی، تضاد ارزشی، رفتار انحرافی، برچسب‌گذاری، دیدگاه انتقادی، و ساخت‌گرایی اجتماعی- برای بررسی مشکلات اجتماعی استفاده می‌کند. با تمرکز بر نظریه، این گلچین مورد تحسین منتقدان خود را از سایر متون که به صورت موضعی سازماندهی شده اند متمایز می کند. هر بخش با مروری بر مشارکت کنندگان اصلی دیدگاه، تاریخچه آن و ویژگی های اصلی آن باز می شود و با نقد دیدگاه و سوالات مورد بحث پایان می یابد. سی و شش قرائت برگرفته از طیف وسیعی از منابع اولیه، عناصر کلیدی هر رویکرد را نشان داده و گسترش می‌دهند.
نسخه هفتم دارای مطالب متنی به روز شده، خواندنی ها و منابع مشروح شده است. ده انتخاب جدید معاصر آسیب شناسی زندگی روزمره را پوشش می دهد. آموزش جنسی و تعارض ارزشی؛ خود آسیبی و ارتباط افتراقی؛ سرمایه داری و مشکلات طبقاتی، نژادی و جنسیتی؛ جرم دولتی-شرکتی؛ تغییر ساختار تجاوز جنسی؛ مهاجرت؛ و تروریسم به عنوان یک معضل اجتماعی..

کتاب رویکردهای نظری هفتگانه در بررسی مسائل اجتماعی

ارل رابینگتن
ارل اس. رابینگتن، استاد بازنشسته جامعه شناسی در دانشگاه نورث ایسترن است. تحقیقات او بر موضوعات مختلفی از جمله مدل‌های جنسیت زنانه، فتیشیسم پا، بین‌جنس‌گرایی، سادومازوخیسم، کار جنسی و دوجنس‌گرایی متمرکز بوده است. کارهای اخیر به طور خاص بر دنیای اجتماعی و تفسیری مردانی که با حیوانات رابطه جنسی دارند، متمرکز شده است.
دسته بندی های کتاب رویکردهای نظری هفتگانه در بررسی مسائل اجتماعی