کتاب تیم عامل قدرت و ثروت

Team
کد کتاب : 69869
شابک : 978-6222207755
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تیم عامل قدرت و ثروت اثر آمنه الماسی

چرا باید این کتاب خوانده شود؟ پاسخ به این پرسش می‌تواند به‌اندازۀ نوشتن این کتاب و خواندن آن، در زندگی و کسب‌وکار شما تأثیرگذار باشد. هر انسانی، هرچقدر قوی و قدرتمند باشد، محدودیت‌هایی دارد؛ از قبیل پول، زمان، انرژی، ارتباط و دانش. هیچ انسانی حتی اگر ثروتمندترین و پولدارترین فرد روی زمین باشد، باز نمی‌تواند ادعا کند که به‌اندازۀ همۀ انسان‌ها ثروتمند و پولدار است (ثروتمندانی مانند اوناسیس، بیل گیتس، ایلان ماسک، وارن بافت و زاکربرگ).
شخص هرچقدر هم عمر کند بازهم به‌اندازۀ همۀ انسان‌ها نمی‌تواند زندگی کند؛ حتی حضرت نوح(ع). یک انسان هرچقدر هم پرانرژی باشد بازهم جایی انرژی‌اش تمام می‌شود و هرچقدر هم قدرت برقراری ارتباط داشته باشد بازهم به‌اندازۀ همه، قدرت برقراری ارتباط نخواهد داشت و هرچقدر هم دانش داشته باشد (سقراط، بقراط، انیشتین، نیوتن و...) بازهم نمی‌تواند به‌اندازۀ همۀ انسان‌ها دانش، تجربه و مهارت داشته باشد. همین موارد به ما اثبات می‌کنند که چطور با داشتن شبکه‌ای قدرتمند می‌توانیم انرژی‌های خود را به سینرژی تبدیل کنیم و از آن‌ها به نفع دیگران و خودمان بهره ببریم. یک مثال ساده می‌تواند به‌راحتی این موضوع را برای ما روشن کند. همین کتابی که پیش روی شما است نتیجۀ کاری تیمی است و شبکه‌ای برای پخش و رساندن آن به دستان پرمهر شما فعالیت داشته‌اند (نویسنده، تایپیست، ویراستار، طراح‌ جلد، صحافی و...). حدودا بیش از یک‌صد نفر از لحظة خلق این ایده تا رسیدن کتاب به دست شما در آن نقش داشته‌اند. لباسی که شما آن را پوشیده‌اید یا کفش‌هایی که به پا دارید، خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، خودرویی که با آن جا‌به‌جا می‌شوید؛ در همۀ آن‌ها ردپایی از کار تیمی و شبکه‌ای از انسان‌ها دیده می‌شود (هیچ‌چیز ارزشمندی در جهان یافت نمی‌شود مگر آنکه تیمی در ایجاد آن نقش داشته باشد). تحقق هر رویایی نیازمند وجود تیمی قدرتمند است.
اگر رویایی دارید، آن را تیمی بسازید. اگر رویای بزرگی دارید بایستی تیم بزرگی بسازید؛ بنابراین خواندن و به کار بستن آنچه در این کتاب می‌آموزیم، راهگشای ما در بهبود نتیجه و بهتر شدن عملکردمان خواهد بود. نویسنده شخصا بخش قدرتمندی را در کشور ساخته و با کمک این تیم توانسته در جهت تحقق رویاهای افراد گروه، گام‌های موثری بردارد و همچنین رویاهای خود را نیز محقق کرده است. این کتاب دانش و تجربیات نویسنده را با خواننده به اشتراک گذاشته است؛ بنابراین آنچه به نگارش درآمده، زندگی شده و آنچه زندگی شده، نوشته شده است.

کتاب تیم عامل قدرت و ثروت

دسته بندی های کتاب تیم عامل قدرت و ثروت