کتاب فرشته درون

The Angel Inside
اسرار میکل آنژ برای پیروی از تمایلات درونی و یافتن کاری که به آن عشق بورزید
کد کتاب : 3219
مترجم :
شابک : 9789642360956
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 119
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

کریس وایدنر از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب فرشته درون اثر کریس وایدنر

کتاب فرشته درون، اثری نوشته ی کریس وایدنر است که نخستین بار در سال 2007 انتشار یافت. تاجری آمریکایی به نام تام کوک به ایتالیا سفر کرده تا مسیری جدید برای زندگی خود پیدا کند. تام در فلورانس با پیرمردی اسرارآمیز آشنا می شود که چشمان او را به هنر و زندگی میکل آنژ باز می کند و به تام نشان می دهد آثار این هنرمند بزرگ چه چیزهایی می تواند به او—و همه ی ما—درباره ی قدرت و تأثیرگذاری پیگیری علاقه ی خود بیاموزد. چه دنبال این هستید که نیرو و نشاطی تازه به مسیر حرفه ای تان ببخشید و چه به دنبال جرأت برای شروع کاری جدید، کتاب فرشته درون، برای شما اثری ضروری است و به شما کمک می کند معنای حقیقی زندگی شخصی و حرفه ای خود را بهتر درک کنید.

کتاب فرشته درون

کریس وایدنر
کریس وایدنر نویسنده ای بزرگ ، سخنرانی توانا و یکی از مشاهیر دنیای تجارت است. استادان موفقیت و رشد فردی همچون زیگ زیگلر ، جان مکسول ، برایان تریسی ، جیم ران ، و دنیس ویتلی ، آثار کریس وایدنر را ستوده اند ، و بسیاری او را رهبر نسل جدید متخصصان رشد فردی به شمار می آورند.کریس وایدنر گروه های مختلف را در آلمان – اسپانیا – روسیه – چین – مصر – سنگاپور – استرالیا و البته امریکا و کانادا در در زمینه های توسعه شخصیت و رهبری سازمانی آموزش می دهد.
نکوداشت های کتاب فرشته درون
An unforgettable work.
اثری فراموش نشدنی.
Penguin Random House Penguin Random House

It will captivate you from beginning to end.
این اثر از ابتدا تا انتها شما را مسحور می کند.
Jim Rohn, American entrepreneur

It contains an enormous amount of truth and encouragement.
این کتاب دربردارنده ی حقایق و دلگرمی های بی شماری است.
Zig Ziglar

قسمت هایی از کتاب فرشته درون (لذت متن)
تام با بی حوصلگی چشم انداخت تا ببیند چه کسی خلوت او را بر هم زده. پیرمردی را در مقابل خود مشاهده کرد. بدون رعایت ادب سرش را به ارامی بالا آورد و بی آنکه چیزی بگوید، سرتاپای پیرمرد را ورانداز کرد. پیرمرد عجیبی به نظر می رسید. از طرفی زمخت و خشن بود و از طرف دیگر، ظرافتی در او احساس می شد. به خوبی معلوم بود که سن و سالی از او گذشته.

استادان، آن ها که به موفقیت های بزرگ می رسند و استانداردها را برای بقیه تعیین می کنند، کسانی هستند که در جزئیات به تسلط می رسند.