کتاب آموزش زبان یونانی باستان

Teaching Ancient Greek
  • 15 % تخفیف
    150,000 | 127,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سینا سینا
    نویسنده:
کد کتاب : 71202
مترجم :
شابک : 978-6005492989
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 319
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب آموزش زبان یونانی باستان اثر ژانت بلیک

هدف از تالیف و انتشار این کتاب،آموزش خواندن متنهای اصلی به زبان یونانی باستان است و از این رو،تمرکز آن بر مباحثی چون زبان شناسی تاریخی یا فقةاللغة و قواعد آواشناسی در زبان یونانی نیست. این کتاب میتواند به صورت منبعی درسی برای آموزش در سطح دانشگاهی یا دوره های آموزشی مشابه یا به صورت خودآموز برای دانشجویان وپژوهشگران در رشته های ادبیات و علوم انسانی به کار آید.

دکتر ژانت بلیک دانشیار حقوق در دانشگاه شهید بهشتی (تهران) است که در آنجا حقوق بین الملل، محیط زیست و حقوق بشر را تدریس می کند و عضو کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو و مرکز تعالی آموزش است.
او همچنین عضو کمیته حقوق میراث فرهنگی انجمن حقوق بین‌الملل است و از سال 1999 به عنوان مشاور بین‌المللی یونسکو، بیشتر در زمینه میراث فرهنگی ناملموس و اجرای کنوانسیون 2003 فعالیت می‌کند.
او کتاب هایی در زمینه حفاظت از میراث فرهنگی ناملموس، حقوق/تنوع فرهنگی و قانون حمایت از حیات وحش و چندین مقاله در زمینه حفاظت از میراث فرهنگی، قانون حفاظت از محیط زیست و عدالت، حقوق انسانی و فرهنگی، تنوع فرهنگی و توسعه پایدار منتشر کرده است. مونوگراف تحقیقاتی او در مورد حقوق میراث فرهنگی بین المللی توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد در ژوئن 2015 منتشر شد.

کتاب آموزش زبان یونانی باستان