کتاب خواب و خواب و خواب خوابی نیست

Sleep and sleep and sleep are not sleeping
کد کتاب : 7126
شابک : 9786002294500
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 251
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خواب و خواب و خواب خوابی نیست اثر احمدرضا احمدی

«حجم غصه ها»، «چهل سال»، «پرواز هواپیماها»، «صندوق پست»، «خواب»، «انفجار»، «برف شروع به باریدن کرد»، «سینما»، «کاغذ سفید»، «زمستان قطره قطره»، «من در باران می دویدم»، «زمان در حجم کوچک»، «بیمارستان»، «پروانه ها»، «امیر نادری»، «بنجل های من»، «این روزهای گرم و سخت»، «این شب پهناور»، «بیدستان»، «خاکستر»، «نه این جا نه آن جا»، «هم از تابستان» نام برخی از شعرهای این مجموعه اند.

صدف، تنهایی و این قایق شکسته تنها ارثیه ی ما از این جهان بود همه ی آنانی که گاهی با ما با میل یک فنجان چای نوشیده بودند مرده بودند یا در سقوط هواپیما یا در تصادف قطار و یا وفادار به سوگندی که در جوانی به لب آورده بودند وارد شهر نشدیم می دانستیم در این موقع شب کسی ما را نمی شناسد.

کتاب خواب و خواب و خواب خوابی نیست

احمدرضا احمدی
احمدرضا احمدی (زاده ۳۰ اردیبهشت ۱۳۱۹ در کرمان) شاعر و نمایشنامه‌نویس و نقّاش ایرانی است.آشنایی عمیق او با شعر و ادبیات کهن ایران و شعر نیما دستمایه‌ای شد تا حرکتی کاملاً متفاوت را در شعر معاصر آغاز و پی‌ریزی کند. از بیست سالگی به‌طور جدی به سرودن شعر پرداخت. وی نخستین مجموعه شعرش را با عنوان طرح در سال ۱۳۴۰ منتشر کرد که توجه بسیاری از شاعران و منتقدان دهه ۴۰ را جلب کرد. وی همچنین آثاری در ادبیات کودک و نوجوان دارد.احمدرضا احمدی بنیان‌گدار سبک موج نو در دهه ۱۳۴۰، در شع...
دسته بندی های کتاب خواب و خواب و خواب خوابی نیست