کتاب حرف هایی که کاش می زدم

The Words I Wish I Said
کد کتاب : 71421
مترجم :
شابک : 978-9644531668
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 19
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

حرف هایی که کاش می زدم
The Words I Wish I Said
کد کتاب : 132997
مترجم :
شابک : 978-6225251472
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب حرف هایی که کاش می زدم اثر کیتلین کلی

کتاب «حرف هایی که کاش می زدم» نوشته کیتلین کلی درواقع به نوعی تخلیه ذهنی است که با لحنی صمیمانه مخاطب را با خود همران میکند. نویسنده در این کتاب از تجربیات مختلف عاشقانه با مخاطب خود میکپگوید که به لحاط سبک نوشتاری شیوه ای خلاقانه را در پیش میگیرد. این کتاب توسط نهال سهیلی فر منتشر شده است.
"اینها همه کلماتی نبودند که دوست داشتم بگویم. در واقع بیشتر این کلمات را کاش نمی نوشتم. فقط به یک واقعیت کوچک، ای کاش اهمیتی نمی دادم... اما متأسفانه به آن اهمیت می دهم. اما اگر کلماتی را که دوست داشتم بگویم، راز کوچک من نبودند، آنها کلماتی روی کاغذ در یک کتاب خواهند بود. آنها کلماتی هستند که از متن خارج شده اند، زیرا دنیا دوست دارد چیزها را از متن خارج کند..."

کتاب حرف هایی که کاش می زدم

کیتلین کلی
کیتلین کلی نویسنده جوانی است که اصلی ترین تأکید هنری اش بر فیلم است. در اوقات فراغت، او به عنوان فرار می نویسد. او داستان ها، شعرها، آهنگ ها، افکار و ... می نویسد. او کتاب خود را در 16 سالگی، "کلمات یک دیوانه"، مجموعه شعر خود را منتشر کرد. پس از حدود یک سال پس از این آزادی، او تصمیم گرفت "کلماتی را که آرزو می کنم میگفتم" را منتشر کند، در 17 سالگی او قصد دارد به ایجاد و به اشتراک گذاری کارهای خود ادامه دهد. وی سومین کتاب خود را با عنوان "مزایای تنهایی" در 7 آوریل 2021 منتشر کرد. این آثار از سن...
قسمت هایی از کتاب حرف هایی که کاش می زدم (لذت متن)
همه شون ازم می پرسن که خودت ده سال دیگه کجا می بینی؟ حقیقتا نمی دونم چون یه سال پیش خودم اینجا نمی دیدم.