کتاب بپرید...!

Jump!
پرش سرشار از قدرت ایمانتان را برای دست یافتن به یک زندگی پر برکت انجام دهید…!
کد کتاب : 7224
مترجم :
شابک : 9786001182402
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

پرش
Jump!
تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار
کد کتاب : 14758
مترجم :
شابک : 978-6003400900
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

پرش
Jump!
کد کتاب : 7225
مترجم :
شابک : 9786008688549
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب بپرید...! اثر استیو هاروی

در کتاب " بپرید...!" استیو هاروی که یکی از موفق ترین مجریان جهان و پرفروش ترین نویسنده ی نیویورک تایمز نیز لقب گرفته است، به خواننده کمک می کند تا با روح مقدس درون خود پیوند برقرار کرده، علایق زندگی اش را پیدا کند و از تخیل خود برای تبدیل رویاهایش به حقیقت بهره ببرد.
استیو در آغاز هر قسمت از برنامه رادیویی صبحگاهی خود، به میلیون ها شنونده اش پیشنهاد می دهد که چند لحظه را به توصیه های معنوی که الهام بخش آنهاست و هدایتشان می کند، اختصاص دهند. طرفداران او که به شدت به سخنان نغز و خردمندانه ی استیو اعتماد دارند، در این کتاب خواندنی با نام " بپرید...!" و عنوان فرعی "پرش سرشار از قدرت ایمانتان را برای دست یافتن به یک زندگی پر برکت انجام دهید…!" به توضیحات وسیع تری پیرامون توصیه های ابتدایی استیو در برنامه هایش دست می یابند. بنابراین هر کس که به دنبال حمایت معنوی، احساس راحتی یا هدایت است، مخاطب کتاب " بپرید...!" و سخنان دلگرم کننده ی نویسنده می باشد.
در " بپرید...!"، استیو با نگارشی زیبا و اندیشمندانه، توضیح می دهد که ایمان چیست و چطور می تواند سبب معجزه در زندگی روزمره ما شود. او همچنین از قدرت تخیل برای تحقق رویاها و دستیابی به آن ها سخن می گوید. وی معتقد است هیچ رویایی به ذهن ما راه پیدا نمی کند مگر اینکه توانایی تحقق آن نیز همراهش به ذهنمان راه یافته باشد. او نشان می دهد که چطور با تلفیق قدرت ذاتی ما و حمکت و تقدیر نگاشته شده توسط خداوند، هر کدام از ما می توانیم به آنچه می خواهیم دست پیدا کنیم و نیروی تخیل و ایمان و کوشش چه نقشی در تبدیل رویاهایمان به واقعیت دارد.

کتاب بپرید...!

استیو هاروی
استیو هاروی (انگلیسی: Steve Harvey؛ زادهٔ ۱۷ ژانویهٔ ۱۹۵۷) یک هنرپیشه، نویسنده، تهیه کننده تلویزیونی اهل ایالات متحده آمریکا است. نویسندهٔ کتاب‌های: مانند زن رفتار کن مانند مرد فکر کن (۲۰۰۹) مانند یک فرد موفق فکر کن مانند یک فرد موفق عمل کن
قسمت هایی از کتاب بپرید...! (لذت متن)
من نیز خوب می دانم چه احساس بدی دارد وقتی که در یک رابطه احساسی با پیوند زناشویی غم انگیزی به سر می برید و به خوبی می دانید که این پیوند برای شما مناسب نبوده است و نیست... رابطه ای عاطفی که به هیچ وجه، آنگونه که شما می خواهید، به حمایت و محافظت از شما برنخاسته است. اما آیا به همان اندازه، شما واقعا می توانید در همین جای کنونی ای که در آن حضور دارید باقی بمانید و هر روز به مانند روز گذشته، بدون ذره ای امید یا ایمان به خدا، به زندگی تان ادامه دهید...؟ حال آن که من به شما توصیه می کنم که به سرعت از جایتان برخیزید و کاری برای تغییر شرایط زندگی تان انجام دهید: کاری که موجب می شود تا شما به پا خیزید و کاری انجام دهید که شما را یک قدم بیش تر، به آن موقعیت بهتری که آرزو دارید داشته باشید، برساند. من شما را تشویق و ترغیب می کنم که به خودتان اعتماد کنید. همین طور هم به هدیه خدادادی تان و نیز مهم تر از همه: به خدای بزرگ توکل کنید. آن هنگام که به یک قهر یا ازدواجی اندوه بار که با شکست مواجه شده است نگاه می کنید و یا به موقعیت از دست رفته ای برای دست یافتن به ارتقاء مقامی در محیط حرفه ای تان می اندیشید، لازم و ضروری است که دست از کار بکشید و سرانجام، از خودتان این سوال را بکنید که: «آیا واقعا می خواهم یک سال دیگر از عمرم را نیز باز در چنین شرایطی سپری کنم؟!» یا: «آیا باز هم می خواهم در همین شغلی بمانم که حتی حاضر نیست موقعیت و حقوقی را که حق واقعی من بر اساس لیاقت و شایستگی ام است را به من بدهد؟!» شاید شما نباید تا این اندازه به مبارزه و ستیز بپردازید و یا تا این اندازه نومید و ناراحت بشوید. می دانید، برای هر نومیدی و شکستی، دلیلی وجود دارد.