کتاب پنجره ی بزرگ

The Wide Window
ماجراهای بچه های بدشانس 3
کد کتاب : 73422
مترجم :
شابک : 978-9647948142
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

پنجره بزرگ
The Wide Window
ماجراهای ناگوار 3
کد کتاب : 124247
مترجم :
شابک : 978-9645361608
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب پنجره ی بزرگ اثر لمونی اسنیکت

خواننده‌ی عزیز، اگر چیزی راجع به بودلرهای یتیم نخوانده‌اید، پس قبل از اینکه حتا یک جمله‌ی دیگر بخوانید، باید این را بدانید که: ویولت، کلاوس و سانی، بچه‌های خوش‌قلب و باهوشی هستند اما زندگی‌شان، متأسفم که این را می‌گویم، پر از بدبختی و بدشانسی است. تمام داستان‌‌هایی که راجع به این بچه‌هاست، غم‌انگیز و فلاکت‌بار است؛ و تازه کتاب « پنجره بزرگ »، شاید از همه‌ی آن‌ها بدتر هم باشد.
اگر به داستانی که در آن: توفان، ابزار اعلام‌کننده‌ی خطر، زالوهای گرسنه، آبدوغ خیار، آدمی شرور و وحشتناک و عروسکی به اسم پرتی پنی دارد، علاقه‌ای ندارید، پس احتمالا با خواندن این کتاب، نومیدی، شما را در بر می‌گیرد.
من به نوشتن این داستان‌های غم‌انگیز و مصیبت‌‌بار ادامه خواهم داد، چون باید این کار را بکنم. هرچند شما هم باید تصمیم بگیرید که آیا می‌توانید، تحت هر شرایطی، این داستان غم‌انگیز را تحمل کنید.

کتاب پنجره ی بزرگ

لمونی اسنیکت
لمونی اسنیکت تحصیلاتش را به شیوه ای نامعمول گذراند، جوانی پیچیده ای داشت و حالا هم بزرگسالی محزونی را سپری می کند. مجموعه ی سیزده جلدی «بچه های بدشانس»، «آهنگساز مرده است» و «13کلمه» از کتاب هایش هستند.دربارهٔ لمونی اسنیکت این را باید گفت که هیچ جا نمی‌شود چیزی دربارهٔ او یافت بجز خود کتابها و البته سایتش که آدرسش را در آخر این مطلب مشاهده می‌کنید. این سایت به زبان انگلیسی نوشته شده و هیچ وبلاگ یا سایت دیگری دربارهٔ او خبری نمی‌دهند. تنها اخب...