کتاب درخواست دوستی

friend Request
کد کتاب : 73615
مترجم :
شابک : 978-6222351774
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 376
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب درخواست دوستی اثر لورا مارشال

لوئیز یک ایمیل شگفت‌انگیز دریافت می‌کند: ماریا وستون می‌خواهد در فیس‌بوک با هم دوست شوند. خاطرات دیرینه به سرعت آشکار می شوند: اولین روزهای دوستی آنها. تصمیمات بی رحمانه گرفته شده و اسرار تاریک حفظ شده است. شبی که تمام زندگی آنها را برای همیشه تغییر خواهد داد.
لوئیز همیشه می دانست که اگر حقیقت آشکار شود، می تواند همه چیز را از دست بدهد. شغلش. پسرش. آزادی او ظهور ناگهانی ماریا همه چیز را تهدید می‌کند و لوئیز را مجبور می‌کند تا با هر کسی که برای فرار از گذشته رابطه خود را با آنها قطع کرده بود دوباره ارتباط برقرار کند. اما در حالی که او سعی می کند دقیقا آنچه را که در آن شب اتفاق افتاده است کنار هم بگذارد، لوئیز متوجه می شود که داستان چیزهای بیشتری از آنچه که قبلا می دانست وجود دارد. برای مخفی نگه داشتن او، لوئیز ابتدا باید تمام حقیقت را آشکار کند، قبل از اینکه آنچه برای ماریا شناخته شده است - یا هر کسی که تظاهر به او می کند - برای همه شناخته شود.

کتاب درخواست دوستی

نکوداشت های کتاب درخواست دوستی
"A read-it-in-one-sitting thriller . . .
یک مهیج قابل خواندن
Erin Kelly

A brilliant novel.
یک رمان درخشان
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب درخواست دوستی (لذت متن)
«مطمئنم که دختر خوبیه، هرچند متأسفانه امروز بعدازظهر با من کاملا گستاخانه رفتار کرد. ازطرفی، واقعا درباره ی اون چی می دونی؟ یه دفعه از کجا پیداش شد؟ یه چیزهایی درباره ش شنیده م... خب من نباید شایعه پراکنی کنم. اگه می خوای باهاش دوست باشی، البته که اون به خودت مربوطه. اما دوست های قدیمی رو دک نکن لوئیز. ازطرف دیگه، تو هم باید بترسی که اون ها رو از دست ندی. اگه محتاط نباشی مثل ایستر هاکوت می ذارنت کنار.» سوفی خنده ای اندک اما توأم با نگرانی کرد. می گفت شوخی کرده، اما حرفش تا حدی حقیقت دارد. «مسلما به خودت مربوطه که با کی می گردی، اما اگه جای تو بودم درباره ی اینکه کجا و به کی وفادار باشم حواسم رو بیشتر جمع می کردم.»