کتاب کنترل افکار و احساسات

Thought and Feelings
راهنمای عملی برای:آرامش،ترک عادتهای ناپسند…
کد کتاب : 74962
مترجم :
شابک : 978-9643135676
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1981
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب کنترل افکار و احساسات اثر ماتیو مک کی

اگر افسرده، مضطرب، عصبانی، نگران، گیج، ناامید، ناراحت یا شرمنده هستید، لطفا به یاد داشته باشید که در مبارزه با احساسات و تجربیات دردناک تنها نیستید. همه گاهی اوقات ناراحتی عاطفی را تجربه می کنند. طبیعی است. اما زمانی که درد بیش از حد قوی و بیش از حد پایدار می شود، زمان آن است که اولین قدم مهم را برای احساس بهتر بردارید.

افکار دردناک می توانند به طرق مختلف ایجاد شوند. ممکن است با اضطراب و افسردگی دست و پنجه نرم کنید، یا احساس کنید که به تعویق انداختن کار یا کمال گرایی مانع شما می شود. صرف نظر از موضوع، شما با تمایل به تغییر افکار و احساسات خود برای بهتر شدن به این کتاب آمده اید. این کتاب کار کلاسیک خودیاری ابزارهای شناخت درمانی قدرتمندی را برای تحقق آن ارائه می دهد.

کتاب «کنترل افکار و احساسات» بیست تکنیک مبتنی بر شواهد را در اختیار شما قرار می دهد که می توانند برای ایجاد یک برنامه درمانی شخصی برای غلبه بر طیفی از نگرانی های سلامت روان، ، حملات پانیک، افسردگی، عزت نفس پایین، خشم ترکیب شوند. این کتاب کار جامع سلامت روان که توسط مشهورترین و معتبرترین درمانگران استفاده و توصیه می‌شود، بهترین ابزارهای روان‌شناختی را برای بازیابی سریع تسلط بر حالات و احساسات شما ارائه می‌دهد. این راهنمای بی پایان مفید به هزاران خواننده کمک کرده است:

• الگوهای تفکر خود خرابکارانه را به چالش بکشید
• تکنیک های تمدد اعصاب را برای حفظ خویشتن داری در موقعیت های استرس زا تمرین کنید
• باورهای اصلی که احساسات دردناک را تحریک می کنند را تغییر دهید
• ارزش های آنها را برای یک زندگی متمرکزتر و کامل تر شناسایی و اولویت بندی کنید

کتاب کنترل افکار و احساسات

ماتیو مک کی
دکتر ماتیو مک کی، استاد روانشناسی در موسسه رایت در برکلی، و نویسنده بیش از 30 کتاب روانشناسی حرفه ای و خودیاری است که در مجموع بیش از 3 میلیون نسخه به فروش رسیده است.وی بنیانگذار ناشر مستقل خودیاری، انتشارات New Harbinger است.وی به مدت بیست و پنج سال مدیر کلینیک خدمات روانشناسی هایت اشبری در سانفرانسیسکو بود.وی مدیر فعلی کلینیک CBT برکلی است.
دسته بندی های کتاب کنترل افکار و احساسات