کتاب دو نیمه ماراتون

Half-Marathon
شما هم می توانید آن را انجام دهید
کد کتاب : 76710
مترجم :
محمدصادق داداشی
شابک : 978-6005543285
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دو نیمه ماراتون اثر جف گالووی

اگر به آموزش دو نیمه ماراتن فکر می‌کنید، جف گالووی به خوبی می‌تواند به شما کمک کند تا علاوه بر اینکه از آموزش لذت ببرید، برای رسیدن به خط پایان نیز احساس غرور و درخشش کنید.
روش دویدن - راه رفتن - دویدن ویژگی اصلی کتاب جف گالووی است که به طور متوسط به صدها هزار نفر از مردم کمک کرد تا دست از تنبلی بردارند، دوهای ماراتن و نیمه ماراتن را بدون آسیب تمرین کنند و به پیشکسوتان برای به دست آوردن عملکرد از دست رفته آنها کمک کرد. این کتاب الگوی گام به گامی را پیشنهاد می‌کند که با برنامه‌های آموزشی طی هر هفته آغاز می‌شود.
جف گالووی نشان می‌دهد چگونه یک هدف واقعی را برای خود انتخاب می‌کنید و چه روش‌های تمرینی برای آماده شدن جهت عملکردهای متنوع، موردنیاز است. این کتاب درباره چگونگی حفظ انگیزش، فعالیت‌های مهم دو نیمه ماراتن، دردها، آسیب‌ها و دستیابی به لذت مربوط به دیگر ابعاد زندگی، با حداقل روش‌های آموزشی مورد نیاز، بحث می‌کند.

کتاب دو نیمه ماراتون

جف گالووی
جف گالووی (زاده ۱۲ ژوئیه ۱۹۴۵ در رالی، کارولینای شمالی) یک المپیکی آمریکایی و نویسنده کتاب گالووی در مورد دویدن است.گالووی یک دونده مادام العمر، یک ورزشکار دانشگاهی تمام آمریکایی و عضو تیم المپیک 1972 ایالات متحده در 10000 متر بود. او همچنان یک ورزشکار رقابتی است و به حرفه دویدن موفق استادان ادامه می دهد. او مدیر اجرایی Galloway Productions است که طیف گسترده ای از برنامه ها و رویدادهای آموزشی را سالانه انجام می دهد. او همچنین دارای دو فروشگاه تخصصی در حال اجرا است. او چندین کتاب در زمینه آموز...