کتاب نادی به سرزمین اسباب بازی ها می رود

Noddy Goes To Toyland
کد کتاب : 76970
مترجم :
شابک : 978-9649990903
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 60
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 1949
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب نادی به سرزمین اسباب بازی ها می رود اثر انید بلایتون

کتاب نادی به سرزمین اسباب بازی ها می رود از مجموعه ی آموزش شهروندی منتشر شده است. در این مجموعه ماجراهای متفاوتی برای نادی کوچولو اتفاق می افتد که با عناوین تعجب گوش گنده، پیش به سوی سرزمین اسباب بازی ها!، شهر اسباب بازی ها، فکر بکر گوش گنده!، نادی خانه اش را می سازد، چای خوردن با آقای تابی، نادی و کشتی اسباب بازی، نادی اسباب بازی هست یا نه؟ به چاپ رسیده است.
روزی آقای «گوش‌گنده» در حین دوچرخه‌سواری با موجود عجیبی تصادف کرد. آقای گوش‌گنده از سرزمین پریان بود. موجود عجیب، «نادی» عروسک سرجنبانکی بود که پیرمرد نجاری آن را ساخته بود؛ نادی که نزد پیرمرد احساس تنهایی می‌کرد، او را ترک کرده بود. آقای گوش‌گنده نادی را به سرزمین اسباب‌بازی‌ها برد و همه جای آن سرزمین و اهالی آن را به نادی نشان داد.‌ نادی در سرزمین اسباب‌بازی‌ها پذیرفته شد و از آن روز به بعد دوستان خوبی در آن‌جا پیدا کرد و مورد علاقه همگان قرار گرفت و هر روز ماجراهای جالب و هیجان‌انگیزی را تجربه کرد. این کتاب مصور، برای گروه سنی «ب» و «ج» به نگارش درآمده است.
نشر نوشته این کتاب را برای رده سنی کودکان (۷ تا ۱۰ و ۱۰ تا ۱۲ سال) پیشنهاد می‌کند.

کتاب نادی به سرزمین اسباب بازی ها می رود

انید بلایتون
انید ماری بلایتون (به انگلیسی: Enid Mary Blyton) (زادهٔ ۱۱ اوت ۱۸۹۷ در دولویچ شرقی، لندن – درگذشتهٔ ۲۸ نوامبر ۱۹۶۸ در همپستید، لندن) از نویسندگان محبوب ادبیات کودک و نوجوان اهل انگلستان است که شماری از داستان‌هایش را با نام مری پولاک (به انگلیسی: Mary Pollock) نوشته‌است. نخستین اثر او مجموعه شعری بود که در سال ۱۹۲۲ منتشر شد و بعد از انتشار این کتاب بود که او کار نوشتن را جدی گرفت.کارهای بعدی بلایتون بازنویسی قصه‌های فلکلور و بعدها داستان‌نویسی بود و پس از گذشت سال&zw...