کتاب تقاص

Taghas
(2جلدی)
کد کتاب : 77017
شابک : 978-6222600723
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1226
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب تقاص اثر هما پوراصفهانی

کتاب تقاص اثر جدیدی از انتشارات شهید ابراهیم هادی درباره ی برگشتن از مرگ و نیز حق‌الناسی که به گردن بعضی از افراد است می باشد. در قسمتی از کتاب تقاص آمده است:
" سر چهارراه منتظر تاکسی بودم، یکی از دوستان قدیمی مسجدی را دیدم که با ماشین شخصی در حال عبور بود، توقف کرد و مرا سوار نمود‌.
نمی دانستم کجاست و چه میکند اما متوجه شدم روی صندلی های عقب بسته های مشروب قرار دارد!!
از این ماجرا چند وقتی گذشت. یکی از بزرگترهای مسجد مرا صدا زد و در مورد همان دوست راننده از من سوالاتی پرسید.
گفتم: چرا از من سوال می کنید؟
گفت: ایشان از دختر من خواستگاری کرده و… من یاد بسته های مشروب افتادم و گفتم: من چیزی از او دیدم که باورم نمیشد، اما برو از کسی دیگه تحقیق کن. همین حرف من کافی بود تا آن ازدواج سر نگیرد. حالا در آن سوی هستی و در بررسی اعمالم، همان روز را با جزئیات می دیدم.
این دوست من در اطلاعات نیروی انتظامی مشغول شده بود و آن روز بسته های مشروب را از متهم گرفته بود و به پاسگاه می رفت اما من ندانسته قضاوت کردم. او خیلی علاقه داشت که با آن دختر ازدواج کند و زمانی که جواب منفی شنید زندگی اش دچار مشکل شد…"
این کتاب توسط انتشارات شهید ابراهیم هادی به چاپ رسیده است.

کتاب تقاص

هما پوراصفهانی
هما پور اصفهانی از رُمان نویسان با سابقه ی کشورمان است که در دوازدهم اسفند ماه سال ۱۳۶۹ در شهر اصفهان متولد شده است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی می باشد.هما پور اصفهانی تقریباً از ۱۰ سالگی نوشتن را شروع کردند اما هیچ گاه فکر نمی کردند که استعداد منحصربفردی در نوشتن داشته باشند.خود ِ ایشان در این زمینه می گویند: فکر می کردم همه می توانند بنویسند، اما رفته رفته متوجه شدم که خیلی از افراد حتی از پس نوشتن یک انشای ساده هم بر نمی آیند.
قسمت هایی از کتاب تقاص (لذت متن)
تقاص پس دادن حق من نبود. تو برای من خلق شده بودی. تو عشق را به من آموختی و طوری مجنون وار من را لیلی می پنداشتی که من نیز لیلی ت شده بودم. اما ناگهان روزی به رازی پی بردم و بعد از آن به رازهای دیگر و این پایان و آغاز ماجرای ما بود. افسوس که همیشه زود دیر می شود. افسوس که اعتماد ها زود در هم می شکنند. افسوس که دروغ ها همواره با ماست. اما این را بدان که من تا ابد لیلی ت باقی خواهم ماند و...