کتاب اندیشیدن و آشپزی

Thinking & Eating
کد کتاب : 77084
مترجم :
شابک : 978-6227255393
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 383
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب اندیشیدن و آشپزی اثر مدرسه زندگی

از یک نوشیدنی صبحگاهی اسپرسو گرفته تا یک ساندویچ غافلگیرانه روی میزتان، یا یک شام با عجله با باقیمانده‌های یخچال، خوردن و آشامیدن یک کار روزانه همه‌جانبه است. اما تأثیر واقعی آن بر زندگی عاطفی ما چیست و چگونه می‌توانیم خود را بهتر تغذیه کنیم؟

کتاب "اندیشیدن و آشپزی " با بیش از 150 دستور غذا، به ما نشان می دهد که چگونه مواد و ظروف می توانند از ایده ها، احساسات و حالات ذهنی خاصی پشتیبانی کنند. در هر دستور غذا کشف می‌کنیم که چگونه غذا می‌تواند مهم‌ترین ایده‌های زندگی ما را ذخیره، به یادگار بگذارد و انتقال دهد. این کتاب به شما کمک می کند تا که درک بهتری از عمل هرروزه ی خود یعنی خوردن غذا داشته باشید. همین موضوع ساده بسیار نادیده گرفته شده استو این کتاب نشان می دهد که چقدر می تواند موضوع حساس و حیاتی باشد. این کتاب توسط "نادیا فعانی" به فارسی برگردانده شده است و نشر "هنوز" نیز آنرا منتشر کرده است.

کتاب اندیشیدن و آشپزی

مدرسه زندگی
مدرسه زندگی یک مؤسسه آموزشی با تمرکز بر زندگی بهتر و عاقلانه تر است. این مؤسسه در سال ۲۰۰۸ در لندن (شعبه اصلی)، آمستردام، برلین، استانبول، ملبورن، پاریس و سیدنی شروع به کار کرد. این مدرسه برنامه و خدمات متفاوتی را پیشنهاد می‌دهد؛ منجمله پیدا کردن شغل مورد رضایت، بهبود در روابط، دست یافتن به خونسردی، درک بهتر جهان. مدرسه همچنین خدماتی چون روان‌درمانی و فروشگاه حضوری را نیز ارائه می‌کند.
نکوداشت های کتاب اندیشیدن و آشپزی
A cookbook unlike any other…
کتاب آشپزی که شبیه هیچ کتاب دیگری نیست…
Mindful magazine

A very intriguing book. Much food for thought.
کتابی بسیار جذاب غذای زیادی برای فکر کردن
Kathy Gunst, Here & Now (NPR) resident chef

قسمت هایی از کتاب اندیشیدن و آشپزی (لذت متن)