کتاب چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟

Why We Want You to Be Rich
دو مرد،یک پیام
کد کتاب : 7723
مترجم :
فرح انگیز دستگیری
شابک : 9789642366668
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 504
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

اثری ماندگار از نویسندگان مشهور نیویورک تایمز

معرفی کتاب چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟ اثر دونالد ترامپ

کتاب « چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟ » (دو مرد،یک پیام )نوشته دونالد ترامپ توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
دونالد ترامپ و رابرت کیوساکی هر دو نگران هستند. نگرانی آنها این است که ثروتمندان ثروتمندتر می شوند اما آمریکا فقیرتر می شود. مانند کلاهک های یخی قطبی، طبقه متوسط در حال ناپدید شدن است. آمریکا در حال تبدیل شدن به یک جامعه دو طبقه است.
به زودی یا ثروتمند می شوید یا فقیر. دونالد و رابرت از شما می خواهند که ثروتمند باشید.

دنیا با چالش های زیادی روبروست که یکی از آنها مالی است. ذهنیت استحقاق همه گیر است و افرادی را ایجاد می کند که انتظار دارند کشور، کارفرما یا خانواده از آنها مراقبت کنند. ترامپ و کیوساکی، هر دو تاجر موفق، معلمانی تجربیی هستند که علاقه مشترکی به آموزش دارند. آنها برای مقابله با این چالش‌ها متحد شده‌اند، زیرا معتقدند که نمی‌توان مشکلات مالی را با پول حل کرد. فقط با آموزش مالی می توانید مشکلات مالی را حل کنید. ترامپ و کیوساکی می خواهند به شما یاد بدهند که ثروتمند باشید. کتاب «چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟» برای شما نوشته شده است.

کتاب چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟

دونالد ترامپ
دونالد جان ترامپ (به انگلیسی: Donald John Trump) (زاده ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ میلادی) چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است. وی پیش از ورود به سیاست کارآفرین و یک چهرهٔ تلویزیونی بود. ترامپ، متولد و بزرگ شدهٔ بخش کویینز نیویورک است. وی در سال ۱۹۶۸ با مدرک کارشناسی اقتصاد از مدرسهٔ وارتون دانشگاه پنسیلوانیا فارغ التحصیل شده است. او به مدت ۴۵ سال ریاست سازمان ترامپ را بر عهده داشت، شرکت ساخت وساز املاک که مادربزرگ پدریش بنیان گذار آن بود. فعالیت او متمرکز بر ساختن و نوسازی برج های تجاری، هتل ها...
دسته بندی های کتاب چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟