کتاب طوفان دیگری در راه است

Another storm is on its way
کد کتاب : 7766
شابک : 978-9643373771
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب طوفان دیگری در راه است اثر سید مهدی شجاعی

روح انسان به طور همیشگی در حال تغییر است و این ویژگی منحصر به فرد او را از دیگر موجودات متمایز می‌کند. تغییرات در زندگی انسان گاهی موجب سقوط او می‌شود، اما گاهی نیز به واسطه‌ی لطف و عنایت خداوند، انقلابی درونی در او شکل می‌گیرد که او را به مراتب بالاتر از ایمان و کمال می‌رساند. این تغییرات روحی و فکری بشر زمانی که از طریق ادبیات روایت می‌شوند، می‌توانند جذابیت و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

رمان «طوفان دیگری در راه است» نوشته‌ی سید مهدی شجاعی داستانی است که تغییرات و تحولات روحی شخصیت‌هایش را در دوره‌های مختلف تاریخ به تصویر می‌کشد.

این داستان در دوره‌ی قبل از انقلاب اسلامی اتفاق می‌افتد و ماجرای «زینت» را روایت می‌کند. زینت زنی است که به دلایل مختلف، از جمله دوری از خانواده و فقدان پدر، در یک وضعیت نامناسب به سر می‌برد و به عنوان رقاصه و خواننده‌ی محبوب در محافل شبانه‌ی مربوط به دربار پهلوی شناخته می‌شود.

یک روز در یکی از مجالس عروسی، زینت با پسری به نام کمال که در ظاهر دیوانه به نظر می‌رسد، آشنا می‌شود. او تصمیم می‌گیرد که به کمال کمک کند و او را برای تحصیل به خارج از کشور ارسال کند. این تصمیم، تغییرات عجیبی در زندگی زینت و کمال به همراه دارد و سرنوشت آن‌ها را به طرز غیرمنتظره‌ای تغییر می‌دهد. در طول داستان، زینت به پدر خود حاج امین که به نوعی باعث جنون پسرش شده، از تحول کمال روایت می‌کند.

کتاب طوفان دیگری در راه است

سید مهدی شجاعی
سید مهدی شجاعی در سال ۱۳۳۹ در تهران به دنیا آمد و هفده سال بعد با دیپلم ریاضی، برای ادامه تحصیل در رشته تئاتر وارد دانشکده هنرهای دراماتیک شد. او در بدو ورود به دانشکده، گرایش کارگردانی تئاتر را برگزید و حدود سه سال نیز با همین گرایش پیش رفت و عموم واحدهای کارگردانی را پشت سر گذارد. در این زمان که به سن بیست سالگی رسیده بود، از میان مسیرهای مختلف پیش رو، نویسندگی را به عنوان حرفه برگزید. به همین جهت از رشته کارگردانی به نمایشنامه نویسی و ادبیات دراماتیک تغییر جهت داد و همچنین با اعلام انصراف ...