کتاب چیستان های بامزه برای بچه های بامزه

Silly Riddles for Silly Kids
کد کتاب : 79029
مترجم :
شابک : 978-6229929179
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چیستان های بامزه برای بچه های بامزه اثر سیلی ویلی

کتاب «چیستان های بامزه برای بچه های بامزه» یک کتاب معماهای کودکانه است که شامل معماهای سرگرم کننده با تصاویر است. این تصاویر کمک بصری برای همه کسانی است که ممکن است به سرعت از خواندن سطر به خط خسته شوند. بچه ها در کمترین زمان می خندند و معماهای احمقانه را با همه به اشتراک می گذارند! هشدار! برخی از این معماها واقعا، واقعا، واقعا احمقانه هستند. خیلی احمقانه، در واقع، سخت است که نخندیم! «چیستان‌های بامزه برای بچه های بامزه» مجموعه‌ی سی چیستان جالب و سرگرم‌کننده است که برای پیدا کردن جواب‌هایشان خوب است کمی شوخ طبعی و خلاقیت به خرج بدهید. تصویرهای سفید و خاکستری کتاب هم از خواننده دعوت می‌کند صبوری کند و ذهنش را به کار بگیرد. در واقع هر چیستان در یک صفحه بالای یک علامت سئوال نوشته شده و پشت صفحه پاسخ آن می‌آید. چیستان‌ها و پاسخ‌های جالب و بامزه‌ای که در ذهن می‌ماند و می‌تواند در جمع‌های دوستانه مطرح شود؛ دوستان را سر ذوق بیاورد و کمی هم بخنداند. البته شاید هم از نظر بعضی خواننده‌ها بعضی از این چیستان‌ها حسابی بی‌مزه به نظر برسند. «… بامزه برای بچه‌های بامزه» نزدیک به ده جلد دارد که تا به حال سه جلد از آن به فارسی ترجمه شده است: «چیستان‌های بامزه برای بچه های بامزه»، «فکرهای بامزه برای بچه‌های بامزه» و «واقعیت‌های بامزه برای بچه‌های بامزه»

کتاب چیستان های بامزه برای بچه های بامزه

سیلی ویلی
سیلی ویلی در شهری کوچک به نام جیل هیلز به دنیا آمد. سیلی ویلی در سن 6 سالگی به قله کوه اورست نقل مکان کرد تا موج سواری کند. او به طرز وحشتناکی شکست خورد. او اکنون به هرکسی که گوش دهد شوخی های احمقانه ای می گوید.
قسمت هایی از کتاب چیستان های بامزه برای بچه های بامزه (لذت متن)
آن چیست که همیشه پایین می آید و هیچ وقت بالا نمی رود؟ آن چیست که همیشه بالا می رود و هیچ وقت پایین نمی آید؟ اگر ۲ خیابان باشد و ۳ بزرگراه، آن وقت ۴ و ۵ چند می شود؟ آن چیست که هر چه بیشتر از رویش برداری، بزرگ تر می شود؟ یک خروس روی شیروانی خانه ای نشسته است. اگر تخم بگذارد، آن وقت تخم به کدام طرف می رود؟ چپ یا راست؟