کتاب شیوه اجرای تقسیمات ناهمگون زمانی دست راست و چپ در ساز پیانو

Piano
کد کتاب : 80686
شابک : 978-6000301347
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب شیوه اجرای تقسیمات ناهمگون زمانی دست راست و چپ در ساز پیانو اثر مصطفی کمال پورتراب

خوشبختانه در این کتاب مطالبی مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفته که از محاسبات دقیق ریاضی برخوردار است و راهکارهایی به زبان ساده مطرح شده که در هیچ یک از کشورهای پیشرفته از آن ها آگاهی نداشته اند و این ابداع باوجود حجم اندک خود در جهان بی همتاست.
چون در قرون اخیر معلوم شده که تمام علوم با صرف وقت بسیار از تعداد زیادی تجربه و آزمون و خطا حاصل شده و علاقمندان به علم هنر امروزی با توجه به این امر که وقت طلاست و باید با صرف زمان کمتر نتیجه پربارتری گرفت, نگارنده فرمول های معتبر علمی در این کتاب را مانند قانون ارشمیدس و پاسکال و سایر دانشمندان در نظر گرفته تا نوازندگان دچار تجربه های وقت گیر و زحمت دوباره نشده و به راحتی بتوانند آثار موسیقایی مشکل را اجرا کنند.

کتاب شیوه اجرای تقسیمات ناهمگون زمانی دست راست و چپ در ساز پیانو

مصطفی کمال پورتراب
مصطفی کمال پورتراب (زادهٔ ۲۳ شهریور ۱۳۰۳ در تهران – درگذشتهٔ ۲ تیر ۱۳۹۵)، آهنگ‌ساز ایرانی و از استادان تئوری موسیقی بود. او از اعضای هیئت مؤسس و نایب‌رئیس شورای عالی خانهٔ موسیقی ایران بود.کمال پورتراب سال ۱۳۰۳ در تهران به دنیا آمد. پدرش از افسران نظامی شوروی بود که بعد از انقلاب اکتبر سال ۱۹۱۷ به ایران آمد و ازدواج کرد. فرزند اول خانواده بود و در پنج سالگی، پدرش یک فلوت برایش خرید و مصطفی با آن برای بچه‌های محله آهنگ‌هایی را که شنیده بود می‌نواخت. پس از آموختن ...
دسته بندی های کتاب شیوه اجرای تقسیمات ناهمگون زمانی دست راست و چپ در ساز پیانو